Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un plin de noutăți în campania de comunicare Petrom, semnată de Cohn&Jansen JWT

Un plin de noutăți în campania de comunicare Petrom

Cohn&Jansen JWT semnează noua campanie de comunicare Petrom: “Un plin de emotii”.

Din luna mai, la fiecare pompă de alimentare din stațiile Petrom, clienții vor descoperi un nou drum sau o nouă destinație încărcate de emoții. Astfel, ei vor alimenta cu “Motorina Standard de emoții la serbare” sau, mai aproape de sufletul românilor: “Motorina Extra de furat mireasa” ori “Benzina Extra de ospețe la bunici”. Campania de comunicare dezvoltată de Cohn&Jansen JWT reconfirmă rolul Petrom de partener de drum al românilor.

Un plin de noutăți în campania de comunicare Petrom

“Ne-am propus să arătăm că la Petrom nu alimentezi doar cu motorină sau benzină, ci cu toate lucrurile care contează pentru tine, pe care le trăiești pe drum sau la destinație. Provocarea noastră a fost să facem să se înțeleagă conceptul de comunicare, chiar și dintr-un simplu sticker”, spune Alex Negoescu, Creative Director Cohn&Jansen JWT.

“Ne-a atras ideea să îi întâmpinăm pe clienți cu ceva nou chiar de la pompele de alimentare, pentru că acolo se întâlnesc cu brandul în primul rând. Pentru noi, era important să traducem cel mai funcțional produs -carburantul- într-unul emoțional, mai relevant. În plus, dimensiunea ludică, pentru toată familia, ne aduce și mai aproape de cei cărora ne adresam”, declară Iulian Ducuță, Brand Manager Petrom.

Campania include materiale instore, executii TV, online și OOH.

“Am încercat să fim cât mai aproape de viața reală, de zi cu zi, cu drumuri spre locul de joacă, dar și la dentist, cu scene mai curajoase, dar atât de cunoscute pentru noi”, a adăugat Miriam Ivănescu, Account Director Cohn&Jansen JWT.

Echipa Petrom:
Bogdan Toacșe, Marketing Manager Petrom OMV
Iulian Ducuță, Brand Manager Petrom
Andreia Tudor, Brand Manager Assistant
Echipa Cohn&Jansen JWT:
Andrei Cohn, Managing Partner & Creative Director
Alex Negoescu, Creative Director
Roxana Cristea, Copywriter
Daniel Moisă, Art Director
Luciana Bodolan, Strategic Planner
Miriam Ivănescu, Account Director
Andreea Mateescu, Account Manager
Adrian Rădulescu, Digital Project Manager
Ilinca Dumitrescu, A/V Production Director
Virgil Ghelmeci, DTP
Echipa Atelieru:
Andreea Mălăescu – Social Media Manager
Casa de productie:
Studioset
Studio foto:
Carioca
Agenția de media:
Blue 449

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.