Marina Zara, Marketing Motor Flanco: Noul spot va contribui la câștigarea poziției de retailer preferat al românilor
Flanco, cel mai dinamic retailer din România, lansează un nou spot TV, realizat de 23 Communication Ideas. După lansarea campaniei „Flanco. Mereu peste aşteptări”, compania continuă repoziționarea prin promovarea unui spot emotional, care vorbeste despre capacitatea de a oferi mai mult decat un simplu produs de electroIT.
“Investițiile importante în consultanții Flanco, în mixul de produse, în servicii și în reamenajarea celor mai multe dintre magazine au adus Flanco mai aproape de obiectivul de a deveni liderul pieței de electroIT”, a explicat Marina Zara, Marketing Motor Flanco. “Ne-am dorit să alegem calea sincerității în comunicare și am construit mai întâi fundația necesară pentru o serie de afirmatii surprinse foarte bine în spot: vindem mai mult decât produse, suntem alegerea naturală pentru consumatorii care își doresc un sfat prietenesc și pertinent, le oferim soluții, încercăm să contribuim la o viață mai bună prin beneficiile produselor oferite la un preț corect” a continuat ea.
Astfel, agenția 23 Communication Ideas a plecat de la caracteristicile companiei Flanco, dar și de la necesitatea de a comunica mai bine beneficiile celor mai noi tehnologii încorporate în electronice și electrocasnice, pentru a stimula ritmul de înnoire al aparaturii în locuințele din Romania.
Personajele spotului Flanco sunt cuplul care își dorește un cămin confortabil și potrivit cu stilul de viață, consultantul care știe să îi ofere informațiile de care are nevoie și prietenii alături de care se bucură de toate beneficiile produselor Flanco. Noua execuție din campania “Flanco. Mereu peste așteptări” îi arată consumatorului cum să integreze produsul dorit în stilul său de viață și subliniază o serie de atribute ale brandului: prietenos, sincer, dinamic, de încredere.
Compania a optat pentru un spot de brand, din care vor deriva spoturile de produs, menite să promoveze campanii și oferte speciale alături de parteneri.
Echipa de proiect:
Agentie: 23 communication ideas
Regizor: Bogdan Barbulescu
Director de Creatie: Bogdan Naumovici
DOP: Jordi Rexach
Copywriter: Antonio Marzavan
Strategic Planners: Laurentiu Semeniuc si Alexandru Pomana
Brand Communication Managers: Raluca Borascu, Elena Livinti
Client: FLANCO
CEO: Violeta Luca
Marketing Motor: Marina Zara
{mosloadposition user9}