Postul de televiziune Euforia TV continua seria reality-show-ului “Prodanca si Reghe” cu sezonul numarul patru, care se va numi ”Prodanca si Reghe: afaceri de familie”. Reality show-ul va fi produs tot de firma Art Advertising, aceeasi casa de productie care realizeaza si emisiunea “Burlacul”, de la Antena 1, producatorul ambelor show-uri fiind Elena Rachiteanu.
In “Prodanca si Reghe: afaceri de famlie”, care va intra in grila de toamna a postului Euforia TV, familia Reghecampf urmeaza sa dezvaluie noile proiecte ale fiecarui membru al familiei, care vor demara dupa o vara fierbinte.
Laurentiu Reghecampf isi pregateste echipa pentru Champions League, Bebeto se pregateste pentru clasa zero, Rebecca si Sarah incep si ele scoala, Nuti e din nou in cautarea marii iubiri si in organizari peste organizari in casa cea noua de la Snagov, iar Anamaria Prodan vine cu noi idei, care mai de care mai originale, asta dupa ce placintaria pe care si-a deschis-o a fost un real succes.
“Noi, familia buclucasa, avem mereu atatea idei de pus in practica, incat niciodata n-avem timp sa ne plictism. Copiii vin si ei din urma cu ale lor, Laur si cu mine, nu mai vorbesc, suntem prinsi pana peste cap, in fine, pana si Nuti le are pe ale ei, asa ca o sa vedeti intr-un nou sezon cam in ce ritm traim si cu ce ne ocupam din aceasta toamna… Asta ca sa nu mai vorbesc de mama, zisa si Megastarul, cu care stiti ca nu-i de glumit si care mereu ne spune ca e cea mai ocupata dintre toti!” detaliaza Anamaria Prodan.
Sezonul patru din “Prodanca si Reghe: afaceri de familie” va intra, cel mai probabil, in grila Euforia TV, din luna octombrie.