De la prima întâlnire cu maşina cumpărată la cereri inedite în căsătorie
După ce anul trecut a avut un număr record de turişti de pretutindeni – 2,3 milioane -, BMW Welt a înregistrat, la 4 iulie, vizitatorul cu numărul 10.000.000 de la inaugurarea din 20 octombrie 2007. Vizitatorul în discuţie, Patrick Zanker, a fost primit de către Thomas Muderlak, directorul BMW Welt, şi de ambasadorul mărcii BMW, Alteţa Sa Regală Prinţul de Bavaria, fiind recompensat şi cu un cadou special: timp de zece săptămâni, la comenzile unui BMW Z4, Patrick Zanker va avea ocazia să se bucure de "plăcerea de a conduce" specifică BMW.
"Zece milioane de fani BMW entuziaşti în mai puţin de cinci ani confirmă cu tărie că programele noastre variate şi arhitectura fascinantă a clădirii au transformat BMW Welt într-un loc al experienţelor extraordinare. De-a lungul anilor următori, vom continua să facem tot ceea ce depinde de noi pentru a oferi o experienţă de marcă unică pentru tineri şi vârstnici deopotrivă", a declarat Thomas Muderlak.
Zece milioane de vizitatori din lumea întreagă
Vizitatorii BMW Welt provin de pe toate continentele. Cel mai mare număr de oaspeţi internaţionali, 13%, vin din SUA; după care urmează Marea Britanie, cu 8%. Cei mai mulţi vizitatori, 59%, sunt din Germania, iar 37% dintre aceştia aparţin Bavariei. Aproape patru milioane de oameni au vizitat BMW Welt cel puţin de două ori.
De la livrări de automobile la cereri în căsătorie şi Junior Campus
Varietatea proiectelor pe care BMW Welt le oferă oaspeţilor este tot atât de diversă pe cât este şi profilul vizitatorului. Un punct de atracţie special pentru mulţi fani BMW veniţi de la mari distanţe este preluarea noului automobil. Peste 76.000 de maşini au fost livrate până acum noilor clienţi. Zece procente din cei care au intrat în posesia automobilelor mai trecuseră prin această experienţă. Unii au dus dragostea pentru marca BMW şi mai departe: aceştia au profitat de prezenţa la BMW Welt pentru a-şi cere partenerii în căsătorie.
Adulţi şi copii, deopotrivă, pot experimenta senzaţia pe care o oferă marca BMW în cadrul unui tur al principalei atracţii turistice din Bavaria. Peste 165.000 de vizitatori individuali au participat la peste 21.000 de tururi prin BMW Welt. Dar BMW Welt nu se adresează doar fanilor adulţi ai automobilelor: de-a lungul ultimilor ani, peste 85.000 de copii şi tineri au participat la programele BMW Junior sau au fost prezenţi la una dintre cele 1.250 de petreceri aniversare organizate în Junior Campus.
Pentru mai multe informaţii despre BMW Welt, accesaţi: www.bmw-welt.com.
BMW Welt – în centrul mărcii, în ritmul oraşului
Prin programele de evenimente atractive şi arhitectura revoluţionară, BMW Welt este o locaţie din München care promite o serie de experienţe diverse. De la inaugurarea din 2007, BMW Welt a devenit o atracţie majoră care este vizitată anual de aproximativ două milioane de oameni, ceea ce face să fie pe primul loc între obiectivele turistice ale Bavariei. Vizitatorii se pot aştepta la programe foarte variate care acoperă lumea culturii, a artei şi a distracţiei, împreună cu trataţii culinare servite în numeroase restaurante. Indiferent că este vorba de un concert de jazz, recitări de poezie, clubbing, teatru de improvizaţie, duminici în familie, o premieră a unui film, eveniment de gală sau o masă rotundă – BMW Welt este platforma perfectă pentru evenimente inovatoare, cu o capacitate de până la 2.500 de oaspeţi.