Compania şi-a obişnuit deja audienţa cu divertisment de calitate, nu doar prin portofoliul de servicii, ci şi printr-o metodă originală de a le pune în valoare, promovându-le prin spoturi TV dezvoltate pornind de la diferite genuri cinematografice. Această strategie, consecinţă a poziţionării de entertainer a companiei, a fost abordată în ultimii doi ani cu execuţii de tip cinematografic de la personaje thriller, eroi ai copilăriei şi personaje de animaţie, la eroul de acţiune cu care Romtelecom continuă în această toamnă saga sa cinematografică.
„În această toamnă, simpatica familie Telcu predă ştafeta eroului de acţiune. Ne-am oprit la acest clişeu cinematografic foarte iubit şi de sezon, continuând platforma de comunicare în stil cinematografic pentru că, aşa cum spuneam şi la introducerea Telcilor, impactul acestei strategii asupra audienţei s-a dovedit pozitiv, aducându-ne rezultate foarte bune în creşterea notorietăţii reclamelor şi a brandurilor noastre. Şi pentru că promovăm divertismentul de cea mai bună calitate, iar acest lucru presupune varietate şi atenţie pentru a raspunde tuturor aşteptarilor am ajuns acum, dupa thriller, omul junglei şi animaţie, la acţiune în stil Hollywood. Nu ne rămâne decât să vă urăm vizionare plăcută!”, spune Ruxandra Rau, Director Marketing Rezidential.
Personajul propus de Romtelecom este un agent special de elită, care îşi împarte viaţa între diverse misiuni pe muchie de cuţit şi viaţa de familie, respectiv o soţie grijulie şi fiul său de 6 ani. Dramatizând povestea, serviciile Romtelecom îl vor ajuta mereu să reuşească să împace cele doua lumi, datorită accesibilităţii şi nivelului lor de performanţă. „Mesajul pe care vrem sa îl transmitem este că oriunde te-ai afla, oricât de dificil ar părea, Romtelecom te ajută să îţi duci la bun sfârşit actiunile. Astfel, dacă familia Telcu i-a invăţat pe români să îşi folosească banii într-un mod inteligent, folosind serviciile oferite de Romtelecom, eroul de acţiune reformulează mesajul, spunându-le că serviciile Romtelecom îi ajută să fie mai aproape de ceea ce îşi doresc, completeaza Ruxandra Rau.
Iar vorbind despre aşteptările clienţilor, campania Action Hero, proaspăt lansată promovează prima surpriză pe care Romtelecom o aduce pe piaţă înainte de perioada sărbătorilor de iarnă. Aceasta se adresează clienţilor rezidenţiali existenţi sau potenţiali de telefonie fixă, oferindu-le drept cadou pentru loialitatea lor faţă de acest serviciu, 200 de minute gratuite pe lună, timp de două luni, pentru a vorbi unde vor (către reţele fixe şi mobile din România, SUA si Canada şi către reţele fixe în UE), şi până la 800 de minute pe lună, către aceleaşi destinaţii, pentru abonamente noi de voce, în funcţie de condiţiile contractuale.
Acţiunea va continua cu multe alte surprize pentru acest sfârşit de an!
Noua platforma creativă in stil cinematografic pe care sunt dezvoltate campaniile de iarna ale Romtelecom reprezintă rezultatul colaborării dintre echipa de Marketing Rezidenţial a Romtelecom şi echipa Grafitti BBDO. Regizorul spotului, Keith English se află la a doua experienţă cu o campanie Romtelecom, prima având loc cu ocazia campaniei "Thriller Movie" de anul trecut, câştigătoare a Bronze Effie 2010.