Preocupata constant de motivarea si recompensarea oamenilor din echipa, agentia de relatii publice THE PRACTICE promoveaza din nou unul dintre specialistii sai la statutul de Partener al agentiei. Monica Jitariuc, care ocupa pozitia de Head of Social Media Department, a devenit din aceasta primavara asociat si detine 5% din companie. Ea se alatura astfel celorlalti asociati ai firmei: Oana Bulexa – Head of PR Department THE PRACTICE, Gabriela Lungu – Managing Partner THE PRACTICE, Stefan Iordache – COO Leo Burnett Group, Roxana Dumitru – Managing Director Leo Burnett.
Monica Jitariuc a venit in echipa THE PRACTICE in septembrie 2010 pentru a dezvolta divizia specializata in Social Media a agentiei. Sub conducerea sa, in timpul care a trecut de atunci, departamentul a crescut la 4 oameni dedicati, un portofoliu de peste 10 clienti si numeroase campanii vizibile si eficiente, dintre care 8 au primit nominalizari si premii la competitiile din tara si strainatate. Business-ul de social media al THE PRACTICE se ridica astazi la peste 20% din veniturile agentiei.
„La THE PRACTICE credem ca atunci cand un om investeste in agentie munca si pasiune exact cum ar face la propria firma, cand el se lupta pentru ca agentia sa obtina rezultate ca si cum firma ar fi a lui, atunci… agentia trebuie sa devina si a acelui om. De aceea am promovat de-a lungul timpului cei mai buni profesionisti ai agentiei, oameni totodata loiali companiei, la statutul de Partener. Sunt tare bucuroasa ca in acest moment cei doi sefi de departamente, Oana Bulexa si Monica Jitariuc, sunt asociati in firma si ca putem in acest fel sa le recompensam in mod concret – dincolo de vorbe – performantele si dedicarea”, a subliniat Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
“Cand am venit la THE PRACTICE, stiam ca ma alatur uneia dintre cele mai bune agentii romanesti de PR. Provocarea mea a fost sa construiesc un departament de Social Media care sa se ridice la buna reputatie si standardele agentiei. Ma bucur ca am reusit si ma simt onorata ca mi se ofera acum posibilitatea de a contribui de la un alt nivel, cu o noua perspectiva. THE PRACTICE sustine oamenii buni dincolo de vorbe sau de titulaturi interesante si complicate pe carti de vizita; o face dand zi de zi posibilitatea fiecarui om din echipa – junior sau senior – sa fie un profesionist tot mai bun, oferindu-i totodata mijloacele si ocaziile sa evolueze. Sunt sincer mandra sa fiu partener al acestui tip de agentie”, adauga Monica Jitariuc.
Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experienta in marketing si comunicare si este unul dintre specialistii in Social Media apreciati in industria comunicarii. Inainte de a se alatura THE PRACTICE, Monica a coordonat activitatile de PR ale Friends Advertising, a facut comunicare interna (Dacia, Renault, Nissan), marketing si PR comercial (Marketing Director la Automotive Trading Services, importator Citroën), ATL (Ogilvy & Mather) sau PR institutional (Ministerul Apararii Nationale).