Modulul 1 va reîncepe la Şcoala IAA, cu o nouă serie, pe data de 20 februarie.
Au început înscrierile pentru ediţia a 4-a modulul 1, la Şcoala IAA. Perioada de înscrieri este de 12 ianuarie- 6 februarie.
Acest modul se adresează persoanelor cu experienţă limitată în marketing sau publicitate (d.e.: Junior Account executives, Account executives, Junior Brand Managers, Assistant Brand Managers) dar şi celor care aspiră la o poziţie în aceasta industrie. Cursurile vor începe pe 20 februarie şi se vor termina pe 11 iulie. Zilele de curs vor fi din două în doua săptămâni, vineri şi sâmbătă. Se vor studia următoarele discipline: Marketing, Comunicare, Cercetări, Administrarea Afacerilor Financiar & Juridic, Prezentare- Motivaţie şi Expunere, Next Level.
John Griffiths, Mark Jezewski , Dan Petre, Mihail Vârtosu, Afrodita Blasius şi asistenţii acestora sunt profesorii care vor preda la acest modul. Background-ul lor de practicieni transforma cursurile în ateliere practice, Şcoala în sine bazându-se pe 60% practică şi restul teorie.
Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este un program de pregătire profesională intensivă, singurul organizat în Romania de către o asociaţie profesională, destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing şi comunicare şi doresc să-şi continue pregătirea profesională, indiferent de nivel. IAA School este un loc unde teoria şi practica “comunică” mai bine decât oriunde.
Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice”. Scoala IAA este recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.
*
IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
In Romania, IAA reuneste 130 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.
{mosloadposition user10}