Compania de cercetare de piata GfK Romania a devenit de astazi membru cu drepturi depline al IAB Romania.
In calitate de membru, GfK Romania va putea beneficia de toate avantajele membershipului IAB Romania si, mai ales, se va putea implica activ in proiectele asociatiei in special in zona de cercetare si furnizare de rapoarte privind mediul online, atat cu initiative proprii, cat si in cadrul grupurilor de lucru ale IAB Romania.
“Grupul GfK este preocupat constant de mediul digital, iar de cativa ani oferim si clientilor din Romania solutii inovative in cercetarea online. Prin parteneriatul cu IAB Romania ne vom implica activ in sustinerea si dezvoltarea industriei online in Romania”, declara Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.
“GfK este membru sau partener IAB in mai multe tari europene, dezvoltand impreuna cu asociatiile locala proiecte de cercetare foarte utile pentru industrie. Prin acest membership ne dorim si noi, pe plan local, sa devenim mai activi in zona de cercetare si sa putem furniza membrilor, in special si industriei in general, materiale si informatii utile si relevante, in mod constant” declara Ioana Anescu, Director Executiv IAB Romania.
GfK Romania completeaza numarul companiilor multinationale membre IAB Romania, alaturi de Orange, ING, Gemius si Smart Adserver si, cel mai recent, Danone. IAB Romania reuneste in acest moment 52 de membri, reprezentanti ai ecosistemului de comunicare online.