În mai puțin de jumătate de an, marketplace-ul Soline.ro dezvoltat pe platforma ContentSpeed, a devenit noua destinație preferată de români. Oferta considerabilă de produse îi ajută pe aceștia să ia cele mai bune decizii și să se bazeze pe cele mai eficiente soluții în proiectele lor Home & Deco.
Sectorul Home & Deco a cunoscut o creștere accelerată în ultimii ani pe piața din România. A apărut și astfel necesitatea de-a avea într-un singur loc un catalog consolidat de produse, de la furnizori și producători locali și internaționali. Astfel, platforma Soline.ro vine în întâmpinarea acestor nevoi cu o gamă variată de produse și soluții pentru casă și grădină, de la mobilă și electrocasnice până la echipamente pentru locuințe inteligente. Marketplace-ul Soline cuprinde deja peste jumătate de milion de produse.
Dincolo de ofertă, Soline.ro răspunde direct obiceiurile și tendințelor din piață. Astfel, după cum a arătat studiul Google „Smart Shopper” din 2021, trei sferturi dintre oameni preferă cumpărăturile online, iar 50% dintre ei caută produse pentru casă și grădină. Soluția tehnică a fost realizată în parteneriat cu ContentSpeed și oferă un grad crescut de accesibilitate, astfel încât clienții să aibă o experiență sigură, fluidă și eficientă de shopping. Iar marketplace-ul este accesibil atât online, pe site-ul dedicat soline.ro, cât și în aplicația de mobil Soline.
Strategia pe termen lung a Soline este să aducă în același loc cât mai mulți vendori, din România și din piața internațională, prin produsele cărora clienții locali să poată lua cele mai bune decizii. În acest demers, platforma realizată a fost piatra de temelie de care avea nevoie. Prin intermediul acesteia, vendorii au la dispoziție o interfață facilă de operare și o cale rapidă prin care își pot lista și procesa comenzile foarte ușor. Aceste avantaje au ajutat enorm în sporirea portofoliului până la peste jumătate de milion de produse disponibile în doar 6 luni de la lansare.
În ceea ce privește soluția tehnică propusă de ContentSpeed pentru platformele de tip marketplace, aceasta este dezvoltată în spiritul eficienței comerțului colaborativ. Automatizările facilitează înrolarea vendorilor și transferul de informații referitoare la produse, prețuri, stocuri, preluarea comenzilor, sincronizare statusuri și alte documente, iar operatorul are control deplin asupra portofoliului de produse. Și setul de indicatori de performanță (KPIs) – NPS (Net Promoter Score), timp de livrare, întârzieri, incidente etc. – puși la dispoziție prin intermediul acesteia ajută operatorii să ia cele mai bune decizii legate de vendorii săi.
„Soline Marketplace este unul din acele proiecte cu impact pozitiv pe tot parcursul colaborării și dezvoltării soluției. Noi suntem recunoscători că am avut oportunitatea de-a ne implica în acest proiect și că lucrăm alături de o echipă care are deschiderea către soluții tehnice noi, majoritatea fiind orientate către experiența clienților. Sectorul Home & Deco este unul provocator din multe puncte de vedere, în special când vine vorba de-a ajuta clienții să ia cele mai bune decizii pentru ei și să aleagă produsele de care au cu adevărat nevoie. Suntem încrezători că în acest moment de creștere accelerată a comerțului colaborativ noi am reușit să furnizăm un produs care va fi un reper în piață în câțiva ani. Succesul înregistrat în primele luni de la lansare ne arată că este o situație de tip win-win-win atât pentru companie în sine, cât și pentru furnizori, dar și pentru clientul final care beneficiază de un preț mult mai accesibil datorită reducerii numărului de intermediari în lanțul de aprovizionare. Iar pentru noi este un succes, deoarece ne-am demonstrat încă odată expertiza și capacitatea de-a lansa în piață proiecte de anvergură”, a declarat Radu Vîlceanu, GM and Founder, ContentSpeed.