Priviţi Discovery World cu alţi ochi
Discovery Networks Europa Centrală a lansat pe 1 noiembrie un nou look on-air pentru postul Discovery World. Această schimbare include o reactualizare a logo-ului şi o campanie de brand on-air, care vor împrospăta oferta Discovery World. Modificările sunt susţinute printr-o nouă campanie de vânzări şi o acţiune de direct mailing, adresate operatorilor de cablu.
Leszek Zaborowski, Director of Channels, Discovery Networks Europa Centrală, a declarat: “Discovery World este conceput pentru cei profund interesaţi de lumea în care trăiesc şi dornici să afle cât mai multe despre evenimentele care o modelează. Această împrospătare reflectă importanţa pe care o acordăm reprezentării vizuale a brand-ului Discovery şi dorinţa de a veni mereu în întâmpinarea dorinţelor telespectatorilor noştri.”
Discovery World dezvăluie cum, de ce şi ce anume se ascunde în spatele aventurilor vieţii, prin documentare de elită şi serii fascinante precum Tutankamon se dezvăluie, Cine l-a ucis pe JFK? , Fasciştii italieni în culori sau Planeta cuprinsă de furie. Noul look on air va completa mai bine această nouă serie de programe, destinate bărbaţilor maturi şi realizate cu imagini extraordinare, prezentând oameni şi locuri din întreaga lume.
Discovery World are în total 16 milioane abonaţi, la nivel internaţional.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}