Incepand cu luna ianuarie, cel mai mare portal de publicitate din Romania – IQads are un nou layout si o noua identitate. Schimbarea survenita in urma unui proces la care se lucreaza din luna iunie a anului trecut se doreste a fi un prim pas in conturarea unei strategii de comunicare a marcii IQads si a submarcilor existente in prezent: AdBreak, AdPlay si BestAds. Noua identitate va fi declinata in toate suporturile de comunicare IQads, cat si intr-o campanie publicitara ce urmeaza a fi lansata in luna februarie.
„Atunci cand IQads a pornit ca un proiect punctual, acum mai bine de doi ani, nimeni nu anticipa cresterea. De aceea, la acel moment, strategia de comunicare a marcii IQads a fost un aspect secundar. Astazi insa – cand IQads reprezinta portalul dedicat publicitatii cu cel mai mare numar de vizitatori si de membri, cel mai vast si cel mai des actualizat continut – este evidenta necesistatea unei strategii de comunicare. Odata cu lansarea noii identitati a fost facut primul pas. Urmeaza si altii”, a declarat Marius Cristea, din partea IQads
La proiectul de schimbare a noii identitati IQads au lucrat Marius Cristea (project manager), Costin Radu (strategic planner), Tudor Nastase (graphic designer), Liviu Draghici (programming). Multumiri speciale sunt adresate tuturor celor care au fost alaturi in toata aceasta perioada: Andrei Barbu, Alexandra Badicioiu, Paul Cioran, Silvia Floares, Dragos Gurarosie, Dana Nafureanu, Alexandru Raducanu, Alina Stanciu, si Valentin Vasiloiu. De asemenea, IQads tine sa multumeasca tuturor membrilor comunitatii IQads, cei care, zi de zi, isi iau portia zilnica de publicitate si participa activ la ceea ce este deja cunoscut drept „cea mai lunga pauza publicitara”.
{mosloadposition user10}