Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un nou eveniment din seria Strategic

Despre creatie, strategie si design in branding.

Business Media Group organizeaza pe 25 septembrie, la Hotelul Crowne Plaza, un nou eveniment din seria Strategic, sustinut de Campaign Romania si revista Biz: Strategic Branding- Forum despre strategie, creatie si design in branding.
Forum este doar un mod de a-i spune. Va fi mai degraba o experienta de brand completa, prin alternarea conferintelor si workshopurilor pe teme de branding cu momente in care participantii si brandurile pot interactiona si relationa.

“Revista Biz a scris pentru prima data in Romania despre branduri intr-o perioada in care conceptul era cat se poate de vag, chiar si pentru oamenii din industrie. A fost doar un mod prin care ne-am propus sa sprijinim profesionalizarea industriei de marketing, continuat apoi printr-o serie de evenimente specializate, mare parte din ele dedicate profesionistilor din marketing si comunicare. Este firesc acum sa continuam seria Strategic, un eveniment de referinta pentru toti oamenii de comunicare din Romania, cu un forum dedicat brandurilor. Brandurilor inovative, brandurilor cool, brandurilor inspirationale, acelor branduri care ne umplu viata si ale caror povesti ne intriga. Ii invitam pe toti cei care si-au asumat relatia lor cu brandurile, dar si pe specialistii din spatele lor, la o zi intreaga dedicata lor” Marta Usurelu, redactor-sef revista Biz.

StrategicBranding va include 2 conferinte si 4 workshopuri unde deja si-au confirmat prezenta 4 invitati de renume international: Uri Baruchin – Senior Strategist, Brandinstinct UK, Beata Biernacka – Research Manager, Discovery Networks Central Europe, Claire O’Connor –  Director EMEA Research Discovery Networks Europe, Middle East & Africa, Fabian Sax – Creative Director, 101. Pe parcursul conferintelor si workshopurilor atat brand manageri si marketing manageri, oameni de creatie si specialisti in strategie, cat si designeri, copywriteri si antreprenori care au creat si lansat branduri de succes vor impartasi experientele lor profesionale din Romania si din strainatate. In cadrul evenimentului publicul va avea acces si la 3 studii care pot fi considerate adevarate instrumente de marketing. Doua dintre ele vor fi lansate in cadrul evenimentului Strategic Branding: High Impact Brands si LeoShe.

A VI-a editie a studiului High Impact Brands va fi lansata la Strategic Branding. Studiul este singurul instrument de marketing care poate clasa brandurile in functie de impactul lor asupra publicului. Studiul LeoShe se refera la cliseele in comunicarea adresata femeilor si este realizat de agentia de publicitate Leo Burnett. Utilizand o metodologie neconventionala, cercetarea va identifica cele mai des intalnite astfel de clisee si modul in care se raporteaza femeile la prezenta lor in comunicare.

Detalii despre eveniment pe www.strategic.ro.
 

Bucuresti, 02.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.