Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un nou brand creat de BrandTailors: Unlock – Sensul din spatele nonsensului

Brandtailors a creat brandul Unlock, pentru Unlock Research, o noua companie de cercetare de piata, care se va implica strategic si in dezvoltarea brandurilor.

Unlock Research a fost infiintata in acest an de Adina Vlad, fost client service director la o renumita compania de cercetare de piata. Intelegand importanta construirii unui brand, Adina Vlad a ales BrandTailors ca agentie care ii defineasca  marca propriei companii.

Spre deosebire de majoritatea competitorilor, care au ales abordarea brandurilor lor dintr-o perspectiva rece si foarte serioasa, filosofia Unlock este inclinata catre latura „umana” a cercetarii. „Oamenii dau deseori impresia de irationalitate si imposibilitatea conturarii unor explicatii ale deciziilor lor, astfel incat abordarea Unlock a fost o consecinta fireasca a acestui fapt”, a aratat Adina Vlad. „In plus, Unlock nu se rezuma la a furniza clientilor o multime de date, ci le arata calea cea mai directa si mai simpla catre utilizatorii produselor lor”, a completat Adina Vlad.

Solutia BrandTailors privind identitatea brandului a fost simpla si flexibila. “Am pornit de la ideea ca aparentul haos de la nivelul declaratiilor si comportamentului uman este concretizat si capata o explicatie cu ajutorul Unlock Research, asa incat identitatea vizuala s-a concretizat intr-un sir de litere separate la nivel vizual prin culorile contrastante”, a explicat Monica Dumitriu, Brand Consultant la BrandTailors.

BrandTailors a completat identitatea vizuala a marcii Unlock cu sloganul « Now you now », pastrat in limba engleza, dat fiind publicul tinta principal al brandului- companiile multinationale. “Sloganul este menit sa insire trecerea la actiune, intrucat daca stii ceva si totusi nu actionezi este ca si cum n-ai stii. In plus, acesta subliniaza diferentierea Unlock Research: implicarea strategica in dezvoltarea brand-urilor”, a precizat Monica Dumitriu.

Brandul Unlock Research a fost creat prin efortul unei echipe formate din:  Adina Vlad – Managing Partner, Unlock, iar din partea BrandTailors: Monica Dumitriu – Brand Consultant, Adrian Stanculet – Brand Designer si Alina Cranga – Account Manager.

BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ: Audit de brand, Strategie de brand, Naming, Identitate vizuala, Design de ambalaj, Branding ambiental, Branding digital, Comunicare de brand si Brand Management. BrandTailors este autoarea a numeroase proiecte de re-branding de anvergura printre care Kandia, Laura, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21 si a multor proiecte de branding incluzand: Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora.

Bucuresti, 15.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.