din partea BAXI Romania, OBI Romania si Termo Service 2000
Copiii ne sensibilizeaza pe toti, indiferent de varsta pe care o avem, statutul sau problemele noastre personale, mai ales daca acestia nu se pot bucura cum se cuvine de propria lor copilarie. Asa ca, de fiecare data cand avem ocazia si posibilitatea, incercam sa ii ajutam.
Pentru Centrul de Recuperare si Reabilitare din Bucuresti saptamana trecuta a fost una cu adevarat speciala. Copiii acestui Centru au primit din partea BAXI Romania – reprezentanta a Baxi Group, unul dintre liderii europeni in industria termotehnica si a energiilor regenerabile, OBI Romania – principali jucator de pe piata de retail DIY din Europa, impreuna cu Termo Service 2000 – partener comercial si Centrul de Excelenta Service al BAXI Romania, un cadou calduros: un sistem termic complet de ultima generatie, cu tot cu instalare si punere in functiune. Spre bucuria celor mici, sobele de teracota invechite au fost inlocuite cu o centrala termica BAXI, ce beneficiaza de o perioada de garantie de 8 ani.
Pentru cele trei companii, ce si-au unit fortele pentru a oferi conditii mai bune celor 45 de copii cu dizabilitati, implicarea in comunitate este foarte importanta. Aceasta este prima initiativa de tip CSR derulat in cadrul parteneriatului si reprezinta, cu siguranta, inceputul unui drum in acest sens.
„Persoanele cu handicap, si mai ales copiii cu nevoi speciale, trebuie sa primeasca toata atentia din partea noastra. Numai astfel vor avea sansa sa creasca frumos si sa se integreze atat social cat si profesional. Fiecare actiune poate schimba viitorul. Noi am inteles acest lucru si am venit in sprijinul copiilor cu un gest calduros, la propriu si la figurat. Implicatiile cadoului nostru sunt insemnate, daca luam in calcul numai siguranta, confortul si economia pe care le confera sistemul termic oferit”, declara Sever Scarlat, Director General al Baxi Romania.
„Ne bucuram ca am avut posibilitatea de a-i ajuta pe micutii de la Centrul de Recuperare si Reabilitare din Bucuresti. Chiar daca este o perioada mai grea din punct de vedere financiar, orice companie poate face un mic gest caritabil, care are insa o importanta foarte mare pentru copii”, considera Romano Quinzi, Director General OBI Romania.
„Nu cred ca sunt foarte multe de spus atunci cand vii in sprijinul copiilor: zambetul de pe chipul lor este cea mai mare multumire pe care o poti primi. Chiar daca ei nu inteleg foarte bine ce inseamna aceasta schimbare in cadrul centrului in care se afla, cu siguranta vor observa cat de simplu si rapid se vor incalzi camerele lor si ca iarna nu inseamna numai frig.”, a declarat Florin Cetateanu, Director General Termo Service 2000.
{mosloadposition user10}