Lansarea internationala a Calendarului Lavazza 2010
Dupa Milano, Barcelona, Paris si Roma, Lavazza a ales Torino ca locatie pentru lansarea internationala de presa a celui de-al 18-lea calendar. Aceasta alegere este un semn al atasamentului companiei fata de origini si al aprecierii fata orasul din care provine. 300 de jurnalisti au venit la Torino din intreaga lume, pentru a vizita un oras atat de bogat in istorie, traditie, arta si care pastreaza un aspect foarte ingrijit si modern.
Serata organizata in onoarea “The Italian Espresso Experience” a avut loc la Studiourile Lumiq din Torino, transformate cu aceasta ocazie intr-un decor fermecator, pentru un show intercalat cu interludii muzicale. Gazda serii a fost Jessica Polsky, o preferata a publicului italian datorita programului TV “Camera Cafè”.
Evenimentul graviteaza in jurul temei interpretate de fotograful Miles Aldridge pentru calendarul 2010, sub forma reprezentarii fotografice a sase dintre cele mai iubite cantece italienesti: Va’ Pensiero, Guarda Che Luna, ‘O Sole Mio, Con Te Partirò, Baciami Piccina si Nessun Dorma.
Piesele au fost cantate live de stele de pe scena muzicii internationale: Marco Guerzoni (care a jucat in spectacolul muzical „Notre Dame de Paris”, de Riccardo Cocciante), cantareata Ilaria Della Bidia, tenorul Antonio Signorello si tanara soprana Regina, acompaniata de o orchestra compusa din sapte instrumentisti.
Programul serii a inclus aparitii ale unor celebritati bine cunoscute, iar interpretarea la pian a faimosului cantautor Morgan a fost foarte bine primita. Morgan este un sustinator pasionat al muzicii italiene (el a inregistrat, de asemenea, doua albume cu melodii dintre cele mai indragite in Italia). De asemenea, Morgan a participat la conferinta de presa de prezentare care a avut loc dupa-amiaza, ca ambasador extraordinar al campaniei Lavazza de promovare a „spiritului italian” .
Oaspetii au apreciat faimoasa arie Nessun Dorma inregistrata de cantaretul britanic Antony (de la Antony and The Johnsons) acompaniat de Orchestra Sinfonietta Roma, arie reinterpretata intr-o maniera speciala, pentru a marca lansarea calendarului Lavazza.
Un rol special in decorul evenimentului l-a avut piscina de la Studiourile Lumiq, amplificand atmosfera si oferind o scena spectaculoasa pentru interpretarile muzicale. Toti oaspetii au intrat in spiritul cantecelor din calendar, gratie coregrafiei sofisticate si efectelor luminoase speciale. Interpretii, cantecele, dansurile, si chiar inotul sincron au dat publicului sansa sa aprecieze geniul, creativitatea si emotiile pozitive ale muzicii italienesti.
Seara nu a fost lipsita de surprize, cum a fost ploaia de petale de trandafir din timpul interpretarii cantecului Guarda che Luna, sau invazia colorata de note muzicale deasupra bazinului, pe muzica Va Pensiero.
Spectacolul a fost incheiat de melodia Baciami Piccina si de sosirea unui grup de frumoase dansatoare care au impartit oaspetilor „saruturi” parfumate cu cafea: un show in show care a fost o aluzie umoristica la adresa unei fotografii a lui Aldridge in care adevarata vedeta a calendarului – o ceasca de espresso Lavazza – este acoperita de saruturi.
O alta nuanta sofisticata a evenimentului a fost data de meniul original alcatuit de Eataly, ales de Lavazza sa promoveze stilul de viata italian celebrat in calendar.
Lansarea “The Italian Espresso Experience” a fost coordonata de echipa PR Lavazza, condusa de Alessandra Bianco. Agentia Promoconvention a organizat evenimentul, iar Oficiul de Presa a fost condus de Edelman.
{mosloadposition user10}