Pentru a zecea oară consecutiv, Gunn Report oferă OMD Worldwide – agenție parte a Omnicom Media Group – titlul de cea mai creativă reţea.
Gunn Report – topul care măsoară creativitatea agențiilor de media prin indicatorul de performanță al premiilor și distincțiilor obținute în peste 50 de festivaluri și competiții internaționale – a plasat an de an, încă de la înființare, OMD pe poziţia fruntaşă.
Portofoliul distincțiilor obținute de-a lungul anilor de OMD este întregit de premiile acordate de Adweek (agenția anului în 2008, 2009, 2011, 2013, 2014), recunoașterea venită din partea Advertising Age (agenția anului în 2002, 2005, 2009, 2011) sau trofeele de la Cannes Lions International Festival of Creativity (cea mai premiată reţea de agenţii de media la Cannes în 2011, 2012, 2013).
“Suntem onorați să fim parte dintr-o rețea care duce mai departe, an de an, tradiția excelenței produsului livrat către clienți. Fiecare nouă distincție consolidează poziția de lider global al inovației în media pentru OMD. În același timp, ne obligă să ne autodepășim în efortul de a livra rezultate excepționale clienţilor noştri, punând accent pe inovație. Pentru biroul din România, faptul că facem parte din cea mai premiată reţea de agenţii reprezintă marea oportunitate de a avea acces la informaţii valoroase și insight-uri la nivel global, acest lucru fiindu-ne de folos în a produce local campanii eficiente și creative.”, a precizat Liana Mihai, Managing Director OMD Romania.