Cinci motoare noi; pentru prima dată TSI şi Common-Rail-TDI pentru Polo
consum de 3,6 litri şi 96 g/km CO2 impun noi standarde la modelele cu cinci locuri
ESP şi sistemul de asistenţă la pornirea în rampă disponibile în serie; performanţe în caz de impact îmbunătăţite semnificativ
Dotările de siguranţă disponibile în versiunea de serie a modelului Polo, în echiparea de serie, sunt reprezentate de programul electronic de control al stabilităţii ESP cu sistemul de asistenţă la pornirea în rampă, de un sistem foarte eficient de airbag-uri, inclusiv un airbag combinat pentru zona capului şi a toracelui (integrat în spătarele scaunelor faţă), de un sistem de tensionare a centurii de siguranţă şi limitatoare de forţă pentru centurile de siguranţă plus martor pentru cuplarea centurilor şi tetiere care atenuează efectele traumatismelor produse prin impact la nivelul coloanei vertebrale (pentru locurile din faţă), trei tetiere pentru locurile din spate, precum şi sisteme de fixare Isofix destinate scaunelor corespunzătoare pentru copii.
În comparaţie cu versiunea precedentă, Volkswagen pune la dispoziţie structura organizată în funcţie de linia de echipare: „Trendline“ reprezintă în continuare varianta de bază, „Comfortline“ semnifică, aşa cum ne-am obişnuit, nivelul mediu de echipare. Elementul de noutate al gamei – capitol la care Polo urmează modelul Golf – este reprezentat de versiunea de top „Highline“. Chiar în versiunea standard de echipare Polo Trendline se regăsesc, la capitolul confort, printre altele, servodirecţia electrohidraulică, geamuri acţionate electric faţă, închidere centralizată, Sistem de iluminat şi chingi de fixare în portbagaj, martor sonor pentru luminile aprinse, scaunul şoferului reglabil pe înălţime, oglinzi de machiaj în parasolare şi geamuri termoizolante cu nuanţa verde. La interior, culoarea de bază „negru titan“ şi tapiţeria „Metric“ creează o ambianţă foarte atractivă.
{mosloadposition user10}