Lowe Vibe și Le Petit Marseillais au adus în metroul bucureștean o oază de beauté
Flori de lavandă, arome naturale și răsfăț pentru piele… Stația de metrou Piața Victoriei din capitală s-a transformat timp de 8 zile într-un spa inspirat de natura bogată din Sudul Franței. În drum spre birou sau în drum spre casă, doamnele și domnișoarele au avut un moment de răsfăț și relaxare.
Toți cei care au trecut pragul standului Le Petit Marseillais s-a bucurat de arome fine, de produse inspirate din natură și de un adevărat tratament pentru frumusețe.
Pentru a oferi consumatorilor români adevărata experiență Le Petit Marseillais, echipa Lowe Vibe a adus un peisaj din inima Provence-ului într-unul dintre cele mai aglomerate locuri din capitală – stația de metrou Victoriei.
Între 1 și 8 martie, doamnele și domnișoarele care au călătorit prin stația de metrou au fost invitate de către marinari din faimosul port din Franța să încerce noile produse și arome Le Petit Marseillais. Iar româncele au acceptat cu drag invitația – peste 20.000 de doamne și domnişoare s-au oprit la stand, au testat produsele inspirate din Sudul Franței și au descoperit rețetele naturii pentru frumusețea lor.
„Când am început să gândim activarea pentru Le Petit Marseillais ne-am dorit să le oferim doamnelor și domnișoarelor, măcar pentru câteva minute, o escapadă în sudul Franței, acel loc mereu însorit, cu câmpuri acoperite de lavandă, din care sunt inspirate produsele Le Petite Marseillais. Vizitatoarele standului au avut posibilitatea de a descoperi rețetele naturii pentru frumusețe și s-au răsfăţat cu aromele Le Petit Marseillais”, a declarat Cristina Cenușe, BTL Director, Lowe Vibe.
Creația campaniei este semnată Alexandru Micu – Senior Art Director și Maria Nagy – Copywriter, Lowe&Partners, iar agenția de media partenera este Initiative.
Echipa Lowe Vibe a fost formată din Cristina Cenușe – BTL Director și Mihai Lucanu – BTL Account Manger.