În luna aprilie se împlineşte un an de când Elevate a început să activeze pe piaţa din România. Numărul campaniilor desfăşurate până acum, feedback-ul de la clienţi şi de la publicul ţintă al campaniilor sunt premise favorabile unei dezvoltări de succes a acestui canal media.
Noul suport media, reclama în lift, a venit ca un răspuns al nevoii sporite de comunicare a companiilor într-o manieră neconvenţională şi de impact, în contextul aglomerării tot mai mari de mesaje publicitare pe canalele media tradiţionale. La televizor, la radio, pe panourile stradale sau în cutiile poştale se suprapun numeroase mesaje publicitare, de multe ori ale concurenţilor direcţi. În lift, în schimb, poate exista exclusivitate pentru o marcă, fapt ce contribuie semnificativ la diferenţierea acesteia.
Printre mărcile care au valorificat deja acest avantaj se numără Hollywood Multiplex, KFC, Pizza Hut, Seat, Timona Real Estate şi Renault. Acestea au desfăşurat atât campanii promoţionale, de lansare de produs cât şi de imagine. „Eficienţa şi potenţialul media al liftului ne-au determinat să oferim servicii şi la nivel naţional. În oferta noastră s-au adăugat oraşele: Timişoara, Iaşi, Oradea, Cluj-Napoca, Târgu Mureş şi Arad”, a afirmat Tudor Maxim, Managing Director Elevate.
Pentru a putea oferi o targetare cât mai bună şi o acoperire relevantă reţeaua Elevate a cunoscut o dezvoltare rapidă. „În acest moment se desfăşoară campanii în peste 350 de locaţii din Bucureşti, atât în lifturi din blocuri centrale cât şi în lifturi de clădiri de birouri şi de hoteluri. Recent, am debutat cu campanii publicitare şi în Universitatea Româno-Americană, cel mai mare campus universitar privat din România”, a declarat Diana Filip, Directorul media al companiei.
Sărbătorirea primului an de activitate a adus şi o imagine nouă pentru Elevate media, imagine care îşi propune să reflecte evoluţia dinamică a companiei.
{mosloadposition user10}