si din intreaga lume intr-un proiect unic, filmul BLACK KNIGHT DECODED, un scurtmetraj epic cu o distributie de exceptie si imagini extraordinare filmate de camerele video URTHECAST, aflate la bordul Statiei Spatiale Internationale
Consumatorii din România sunt prezenţi în filmul Black Knight Decoded, un scurtmetraj epic, a cărui bogată naraţiune se învârte în jurul a ceea ce mulţi consideră o entitate misterioasă, satelitul Black Knight. David Oyelowo, nominalizat la Golden Globes, câştigătoarea SAG Award Freida Pinto, regizorul laureat Emmy Jabbar Raisani, autorul de bestsellere James Frey şi laureatul premiilor Grammy Usher şi-au reunit talentul creativ pentru un film de acţiune şi aventură, produs de Pepsi în colaborare cu Levity Entertainment Group (LEG) şi UrtheCast, sistemul video Ultra High-Definition instalat la bordul Staţiei Spaţale Internaţionale. Filmul are în distribuţie vedete de cinema, o piesă originală, “Miracles”, interpretată de Usher, dar şi consumatorii din peste 11 ţări, care s-au adunat pentru prima producţie de acest gen în cadrul Pepsi Challenge, campania globală desfăşurată de Pepsi în 2015. Pepsi Challenge a provocat consumatorii din toate colţurile lumii să trăiască viaţa la maximum şi să transforme fiecare moment – mic sau mare – într-unul epic.
Black Knight Decoded spune o poveste puternică despre un tată (Oyelowo), fiica sa (Layla Crawford) şi un co-conspirator (Pinto) în încercarea lor de a decodifica semnalele radio transmise de pe satelitul Black Knight. În timp ce luptă pentru a găsi un răspuns înainte ca guvernul să le oprească misiunea, grupul apelează la ajutorul comunităţilor din întreaga lume pentru a transmite, împreună, mesaje universale de speranţă, unitate şi pace.
Comunităţile globale au fost aduse la viaţă de consumatorii invitaţi să fie parte din acest proiect unic, în cadrul Pepsi Challenge, iar lansarea filmului încheie campania globală desfăşurată în 2015. De-a lungul anului, provocările Pepsi Challenge au fost comunicate pe reţelele de socializare ale Pepsi, PepsiChallenge.com şi prin intermediul ambasadorilor locali şi internaţionali. Campania a implicat consumatorii din peste 100 de ţări, iar hashtag-ul #PepsiChallenge a generat peste 1,2 milioane de menţiuni, adunând astfel, peste 1,4 miliarde de afişări globale.
Mii de consumatori din Australia, China, Cehia, India, Mexic, Polonia, România, Rusia, Emiratele Arabe Unite, Statele Unite ale Americii şi Vietnam au fost provocaţi să transmită mesaje cu ajutorul unor instalaţii de mari dimensiuni, care au fost filmate atât de pe Pământ, cât şi din spaţiu, cu camerele video UrtheCast aflate la bordul Staţiei Spaţiale Internaţionale, constituind un element important în film.
În România, fanii Pepsi au fost invitaţi pe 27 iunie la festivalul Electric Castle să transmită, împreună, mesajul ţării noastre către Univers. Acesta a avut în prim plan două personaje reproduse la scară uriașă, îmbrăcate în costume tradiționale românești şi conectate prin simbolul internaţional al păcii. Pentru a da viaţă mesajului, Electric Castle a devenit scena unei coregrafii elaborate, vizibile din spațiu, realizate cu ajutorul unei echipe de peste 200 de oameni și 4.000 de metri pătraţi de pânze în culorile naţionale.
„Pepsi a reunit consumatorii din România la Electric Castle Festival într-un proiect fără precedent, iar această experienţă s-a transformat într-o secvenţă din scurtmetrajul global BLACK KNIGHT DECODED. Timp de o zi am lucrat împreună, ne-am distrat şi am trăit o experienţă cu adevărat memorabilă. Suntem foarte mândri că România a făcut parte din acest proiect global extrem de special”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.
Mai multe informaţii găsiţi pe www.PepsiChallenge.com şi pe reţelele de socializare ale Pepsi din toată lumea. Puteţi viziona scurtmetrajul Black Knight Decoded şi afla mai multe pe website-ul www.pepsi.ro. De asemenea, vă puteţi alătura discuţiilor din social media folosind hashtag-ul #BlackKnightDecoded.