Data de 6 februarie este ultima zi în care candidaţii pot depune dosarul de înscriere la Şcoala de Marketing si Comunicare IAA.
Înscrierile la Şcoala IAA se pot face până pe data de 6 februarie, ora 19:00, la sediul IAA.
După terminarea înscrierilor va urma un proces de selecţie riguros, în urma căruria se vor alege 20 de “studenţi”.
Modulul 1 care va începe pe 20 februarie, doreşte să pregătească şi să iniţieze juniori care au experianţă limitată în marketing sau publicitate. Cursurile se ţin din două în două săptămâni, vineri şi sâmbătă cu program intensiv de 8 ore pe zi. Se vor studia următoarele discipline: Marketing, Comunicare, Cercetări, Administrarea Afacerilor Financiar & Juridic, Prezentare- Motivaţie şi Expunere, Next Level.
John Griffiths, Mark Jezewski , Dan Petre, Mihail Vârtosu, Afrodita Blasius şi asistenţii acestora sunt profesorii care vor preda la acest modul. Background-ul lor de practicieni transforma cursurile în ateliere practice, Şcoala în sine bazându-se pe 60% practică şi restul teorie.
Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este un program de pregătire profesională intensivă, singurul organizat în Romania de către o asociaţie profesională, destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing şi comunicare şi doresc să-şi continue pregătirea profesională, indiferent de nivel. IAA School este un loc unde teoria şi practica “comunică” mai bine decât oriunde.
Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice”. Scoala IAA este recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.
*
IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
In Romania, IAA reuneste 130 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.
{mosloadposition user10}