Pe 11-12-13 mai 2015 se desfasoara, la Bucuresti, GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, avandu-l ca invitat special pe geniul in marketing online, Neil Patel. Pe langa Neil Patel, evenimentul are un line-up exceptional de speakeri internationali – experti cu o vasta experienta in e-commerce si invitati la cele mai importante conferinte de profil din lume: Chris Goward(CEO WiderFunnel), Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert), Ivan Mazour (CEO Ometria),Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert), Simo Ahava (Senior Data Advocate Reaktor),Yauhen Khutarniuk (Head of SEO Link-Assistant), Matt Komorowski (Head of Sales PayPal CEE).
Pe 11-12-13 Mai, Bucurestiul devine capitala comertului electronic din Romania in cadrul GPeC Summit, eveniment care celebreaza 10 ani de existenta GPeC (Gala Premiilor eCommerce).
Ziua de 11 Mai 2015 este dedicata Conferintei GPeC – “plina de keynote speeches si panel-uri de dezbatere, axate pe subiectele HOT pentru magazinele online si pentru toti cei care activeaza in piata de comert electronic sau isi doresc sa lanseze o afacere online”, dupa cum spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Potrivit agendei publicate pe website-ul evenimentului, vor fi prezentate ultimele cifre de piata si tendintelele de evolutie ale comertului online romanesc, iar keynote-urile speakerilor internationali vor viza exemple concrete despre cum sa iti cresti vanzarile si sa ai un magazin online de succes:
· The Myths, Lies and Illusions of Cross Device Testing – Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert);
· How To Fast Track E-Commerce Success With Your Blog – Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert);
· 6 Unorthodox funnel optimization strategies guaranteed to double your growth – Neil Patel (Co-Founder CrazyEgg, HelloBar & KISSmetrics);
· Key Insights From Funnels: Enhanced E-Commerce For Google Analytics – Simo Ahava (Senior Data Advocate Reaktor);
· The future of ecommerce marketing – how data can improve your conversation with your customer – Ivan Mazour (CEO Ometria)
Ziua de Conferinta se va incheia cu o sesiune extraordinara de intrebari si raspunsuri, in premiera in Romania, numita de cei de la GPeC “Stage on Fire” – panel in care sunt invitati toti speakerii internationali, in frunte cu Neil Patel, sa raspunda intrebarilor celor din audienta.
“Este o sansa unica sa poti adresa intrebari unora dintre cei mai buni specialisti la nivel mondial, toti in acelasi loc, in acelasi timp. Momentul in care pe scena GPeC vor urca simultan Neil Patel, Chris Goward, Craig Sullivan, Simo Ahava si Ivan Mazour va fi epic si de neratat pentru orice magazin sau marketer online“, spune Andrei Radu.
Tot in ziua de 11 Mai, in paralel cu Conferinta, se va desfasura GPeC E-Commerce Expo – cea mai importanta expozitie de e-commerce B2B din Romania, in cadrul careia principalele companii furnizoare de servicii si solutii de comert electronic se vor intalni cu reprezentantii magazinelor online, isi vor prezenta oferta si vor incepe parteneriate pe termen lung. Potrivit organizatorilor, toate spatiile de expunere sunt deja rezervate (inainte de termenul oficial de incheiere a inscrierilor). 22 de companii vor fi expozante la GPeC E-Commerce Expo.
Ziua de 11 Mai se va incheia cu GPeC E-Commerce Party – petrecere la care sunt invitati toti speakerii si toti participantii, fiind un excelent prilej de networking intr-un cadru informal.
12 si 13 Mai 2015: 13 workshopuri x 90 minute fiecare = 19,5 ore de continut e-commerce premium
GPeC Summit aduce in zilele de 12 si 13 Mai nu mai putin de 13 workshopuri tematice, pe subiecte de maxim interes pentru magazinele online si cu unii dintre cei mai buni traineri romani si internationali:
· Google Analytics and implementation tips for Enhanced E-Commerce through Google Tag Manager – Simo Ahava (Senior Data Advocate Reaktor);
· Conversion Optimization – Toolkits and Discovery – Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert);
· Conversion Optimization – How to run AB or Split tests – Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert);
· De la audiente personalizate, la vanzari pe Facebook – Alexandru Negrea (Consultant Social Media);
· De la competitia pe pret, la crearea de relatii pre-tranzactionale prin Inbound Marketing – Andreea Moisa (Managing Director Beans United);
· 10 Vital Things any E-Commerce Marketer Should Monitor – Yousuf Khatib, International Business Development Director Marketizator;
· Thinking out of the E-Commerce Box – Marius Ghenea, Senior Advisor 3TS Capital Partners;
· Cum sa iti dublezi vanzarile cu Retargeting – Rares Banescu, Owner & Founder Retargeting;
· Secretele unui magazin online de succes – Andrei Radu & Liviu Taloi, GPeC;
· E-Commerce: De la lansare la Black Friday in Cloud – Lucian Daia, Head of Custom Solutions Zitec;
· 5 Tips & Tricks despre cum sa iti optimizezi magazinul online pentru device-uri mobile & analiza live cu exemple concrete asupra magazinelor online participante – Dan Virtopeanu, Managing Partner Breeze Mobile;
· Online Performance Tips & Tricks – Adrian Ichim, Founder Advanced Ideas Romania & UK;
· 10 metode prin care iti salvezi banii in promovarea pe Google si Facebook – Ionut Munteanu, PPC marketing specialist, Trainer & Partner WebDigital
Agenda completa a evenimentului pe zile si pe ore poate fi accesata pe website-ul organizatorilor la: //www.gpec.ro/agenda-gpec-summit-mai-2015/.
Inscrierile la GPeC Summit se incheie pe data de 4 Mai 2015, ora 23:59. Pretul unui bilet de acces pentru toate cele 3 zile de eveniment este de 207 EUR (TVA inclus), acesta incluzand si serviciile de catering, precum si serviciile de traducere simultana.
Inscrierea se face exclusiv online, la //www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai-2015/.
GPeC 2015 este un eveniment powered by FAN Courier
Sustinut de: AVON, ContentSpeed, DPD Romania, Garanti Bank, Microsoft Romania, MiniPrix, New Black, NewsMAN, Orange Romania, Retargeting, SameDay Courier, SEO Power Suite, Visa Romania, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Radioul oficial: Kiss FM
Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, EasyHost, Ecompedia,enRose, Euroweb, EventLink, Hubstore, Marketizator, Saveur, Silkweb, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor
Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review,Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, Hotnews, HRBExpert, JurnalulDeAfaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, PRwave, Romania Pozitiva, ShopMania, Smark, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro,TechCafe, Ziare.com
Bloggeri parteneri GPeC: Alin Vlad /Anca Duma / Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro/ Carmen Albisteanu / Chinezu /Corina Maria Scheianu / Elena Ciric /Fulvia Meirosu / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Raluca Popa / Sabina Cornovac / Sorin Rusi
GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna Istoria Comertului Electronic Romanesc.