- Competiția Romanian CSR Awards 2024 – Gala Companiilor Sustenabile, este dedicată Exclusiv Companiilor și Fundațiilor corporative din România.
- Companiile pot înscrie câte un singur proiect în fiecare categorie a competiției;
- Înscrierile în competiție se fac online, până pe 8 Martie (inclusiv), pe platforma dedicată competiției CSRAwards.ro, la secțiunea Înscrie un Proiect.
Doar până pe 8 martie, inclusiv, Companiile și Fundațiile Corporative mai pot înscrie proiecte în competiția Romanian CSR Awards – Gala Companiilor Sustenabile, eveniment aflat la cea de-a 12-a Ediție.
Competiția este dedicată exclusiv companiilor și fundatiilor corporative din România, indiferent de numărul de angajați sau domeniul de activitate. Înscrierea în competiție este Gratuită, termenul limită pentru înscrierea proiectelor fiind 8 Martie, ora 24.00.
După încheierea perioadei de înscriere, Juriul va delibera și va desemna proiectele câștigătoare.
Echipa CSR Media.ro va acorda si Premii Speciale de Excelență pentru proiecte/campanii și oameni care au influentat domeniul Sustenabilitatii. Aceste Premii vor fi acordate de către echipa CSR Media pe baza informatiilor deținute de membrii redacției.
Premiile vor fi acordate în cadrul Galei de Premiere – Romanian CSR Awards® ce va avea loc la începutul lunii Aprilie, într-un cadru festiv.
Companiile vor putea înscrie câte un proiect în fiecare Categorie a Competiției, completând formularul disponibil pe site-ul dedicat evenimentului www.CSRawards.ro
„În fiecare an, Gala Romanian CSR Awards adună cei mai distinși profesioniști din domeniul Sustenabilității, care așteaptă cu entuziasm acest eveniment deosebit. Conform tradiției, vă îndemnăm să înscrieți proiecte în competiție și să celebrăm împreună toate realizările benefice din cursul anului precedent”, a declarat Lăcrămioara Botezatu, Fondator CSR Media Network.
În cadrul Romanian CSR Awards® – Gala Companiilor Sustenabile vor fi premiate campaniile care au dus la îmbunătățirea pe termen lung a calității vieții angajaților, clienților și comunităților în care companiile activează.
Sunt eligibile proiectele, campaniile sau programele care au fost implementate în anul precedent. Pot fi înscrise și proiecte demarate în anii anteriori, dar care au avut o ediție care s-a desfășurat pe parcursul anului trecut.