Miercuri, 7 noiembrie 2007, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti va avea loc a doua editie a seminarului de „Managementul Crizei”. Evenimentul este organizat de Evensys in parteneriat cu agentia de PR Nicola Porter Novelli si asteapta participarea specialistilor in relatii publice, practicienilor in marketing si comunicare precum si directorilor de comunicare sau corporate affairs ai companiilor romanesti si multinationale. Cei interesati sa participe la seminar mai au la dispozitie zilele de luni 5 noiembrie si marti 6 noiembrie pentru a se putea inscrie.
Seminarul se afla deja la a doua editie, prima fiind organizata pe data de 19 septembrie 2007, si este un training de o zi ce isi propune sa dezbata problemele cu care se confrunta practicienii din domeniul comunicarii. Datorita temelor de actualitate tratate, din totalul de 30 de locuri disponibile, doar 10 mai sunt deschise spre inregistrare.
“Pe masura ce piata de marketing se dezvolta, companiile sunt din ce in ce mai expuse la pericolul reprezentat de crizele organizationale. Zvonuri legate de calitatea produselor oferite, esecurile in comunicare, relatia cu angajatii sau contextul economic sau politic influenteaza in mai mare sau mai mica masura bunul mers al companiilor. Astfel de exemple se pot regasi in crizele de pe piata din Romania din ultimul an. Seminarul de “Managementul Crizei” isi propune sa discute aceste probleme cu care se confrunta companiile dinamice si sa ofere solutii pentru prevenirea si rezolvarea crizelor”, spune Dana Dumitrescu, Managing Partner, Evensys.
Trainingul are invitati de renume din domeniul comunicarii, precum Mihaela Nicola, trainer acreditat pentru activitatea de media relations (Washington University). Mihaela Nicola este CEO The Group si are o experienta de 15 ani in activitatea de comunicare si relatii intarnationale. Alaturi de ea vor sustine prezentari Sorina Mihai, Managing Partner, Nicola Porter Novelli si Razvan Ionescu, redactor sef, Evenimentul Zilei, recunoscut ca un profesionist cu viziune moderna asupra domeniului, care a demonstrat in repetate randuri abilitatea sa de a reforma activitatea unor publicatii din care a facut parte, atat din punctul de vedere al abordarii editoriale, cat si din cel al re -pozitionarii acestora pe piata (Evenimentul Zilei, Jurnalul National, TV Mania).
La sfarsitul zilei, participantii vor fi dobandit nu numai cunostinte valoroase despre modul de a gestiona eficient situatiile de criza, dar si instrumente concrete, tehnici de lucru pe care sa le aplice in activitatea lor ulterioara.
{mosloadposition user10}