In zilele de 21 si 22 noiembrie 2007 va avea loc Inspire 2008, eveniment organizat de Evensys in colaborare cu Starcom, Cosmote, Beko si Coca-Cola la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti. Cei interesati sa participe la eveniment mai au la dispozitie doar doua zile, pana pe 20 noiembrie inclusiv, pentru a se inscrie.
Inspire 2008 isi propune sa stabileasca tendintele in marketing si business pentru anul 2008. Pe parcursul celor doua zile de eveniment, specialisti romani si internationali in marketing si strategie vor prezenta cele mai inedite si revolutionare teorii legate de evolutia domeniului marketingului in urmatorul an.
Invitat special in cadrul evenimentului este strategul de talie mondiala Mark Earls, care va veni pentru prima oara in Romania pentru a prezenta o teoria care a revolutionat practicile traditionale in marketing, propunand un nou model de strategie. Alaturi de el sunt invitati Richard Hartell (Strategic Development Director, Starcom Mediavest Group EMEA), Nikki Hillier (Artistic Director, ELLE prêt-a-porter), Magnus Brehmer (Marketing Specialist, Inter IKEA Systems), Daniela Knecht (Deputy Managing Director, Client Service & Business Development, McCann Erickson Romania) si Miguel Brito Goncalves (Executive Creative Director, Tempo Advertising).
Inspire 2008 va contine o sesiune inedita, intitulata “Marketing Arena”. Aceasta va avea loc pe data de 21 noiembrie iar in cadrul sau 10 specialisti de top din advertising vor prezenta timp de 10 minute o idee de succes din marketing. Prezentarile vor fi jurizate atat de participantii din sala, care vor vota prin SMS, cat si de profesionisti importanti din domeniu. La finalul sesiunii se va alege ideea anului 2008 in marketing.
Cea de-a doua zi a evenimentului, 22 noiembrie, va fi dedicata seminariilor sustinute de doi profesionisti in strategie si, Mark Earls si Richard Hartell. Earls va vorbi despre “Herding masterclass”. In cadrul prezentarii el va descrie conceptul de “herd marketing”, concept inventat de el pentru a exprima influenta naturii umane asupra comportamentului consumatorilor si implicit asupra strategiilor de comunicare catre publicul larg. Seminarul lui Richard Hartell este intitulat “A wiring masterclass” si se va discuta despre media digitala si comunicarea integrata.
Mai multe detalii despre Inspire 2008 sunt disponibile pe site-ul www.inspire2008.ro.
{mosloadposition user10}