Pe data de 16 octombrie 2007, la Hotel Howard Johnson din Bucuresti, va avea loc prima editie a Toolbox| Online Communication. Evenimentul este organizat de Evensys si va reuni practicieni din relatii publice, jurnalisti de top, specialisti in domeniul online si bloggeri experimentati, toti acesti invitati urmand sa prezinte in amanunt noile tendinte din domeniul comunicarii online. Cei interesati sa participe la eveniment mai au la dispozitie zilele de vineri, 12 octombrie, si luni 15 octombrie pentru a se putea inscrie. Necesitatea apelarii la mijloace neconventionale de comunicare determina din ce in ce mai multe companii sa integreze in strategiile lor elemente de blogging, social networking sau online media. Din acest motiv Toolbox| Online Communication isi propune sa aduca in discutie teme precum integrarea componentei de media online in campanile de PR si marketing, strategiile de new media, cunoasterea publicurilor moderne precum si influenta blogurilor si a publicurilor lor.
Vorbitorii romani care vor sustine prezentari in cadrul evenimentului sunt practicieni in domeniul comunicarii online, bloggeri sau strategi interesati de influenta new media asupra strategiei de comunicare. Printre acestia se numara Victor Ciutacu, Jurnalul National, Catalin Tolontan (GSP), Razvan Exarhu, Radio Clandestino, Radu Ionescu, Kinecto, Victor Kapra, Ziarul Financiar, Sorana Savu, Premium Communication.
Propunandu-si sa vina in sprijinul profesionistilor in comunicare cu informatii noi si ancorate in realitatile domeniului online, evenimentul il va avea ca invitat special pe Gianni Catalfamo, CEO Pleon Italia. Acesta va avea doua interventii, prima in deschiderea evenimentului iar cea de-a doua in cadrul unui seminar dedicat noilor mijloace de comunicare.
Prima interventie a lui Gianni vizeaza faptul ca “People are the internet’s killer application”. Astfel el va incerca sa ofere noi perspective asupra impactului comunicarii in new media. Alaturi de el, jurnalisti si profesionisti din mediul local de marketing vor trata teme precum avantul pe care l-a cunoscut Internetul in Romania, influenta media traditionala asupra sa, precum si rolul componentei de media online in strategia de comunicare.
Pe langa toate acestea, Catalfamo va sustine un seminar intitulat “The Challenge of Consumer Generated Media”, in care se va axa atat pe concepte noi precum Consumer Generated Content sau Consumer Generated Media, precum si pe controversata relatia dintre jurnalisti online si practicieni PR.
{mosloadposition user10}