Specialistii in marketing si comunicare care isi doresc o schimbare de perspectiva si campanii inovative de promovare mai au la dispozitie doua zile pentru a se inscrie la evenimentul Mobile Marketing Conference. Pe 13 mai vor putea afla care sunt avantajele comunicarii in mediul mobil, cum se pot crea campanii creative si eficiente in mediul mobil, dar si cum poate fi masurat succesul unei campanii de mobile marketing.
Printre vorbitorii prezenti la conferinta din acest an se numara specialisti cu renume in piata de mobile marketing, consultanti romani si internationali, practicieni cu experienta si succes pe piata de comunicare in medil mobil: Tomas Zeman (CEO, Wirenode Cehia), Maia Novolan (General Manager, Intertel), Dan Virtopeanu (General Manager Voxline), Antonio Eram (CEO, Netopia System), Alexandru Iosef (Managing Partner, iMedia), Marian Seitan (Director General, Mediapost HitMail), Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO), Aurora Enghis (Online Media Manager, Arbo Interactive).
Tomas Zeman (Wirenode) va prezenta solutii pentru o comunicare inovativa in mediul mobil, depasind traditionalul SMS/MMS pentru o experienta de brand complexa. De asemenea, va oferi audientei studii de caz despre implicarea unor branduri internationale in industria de mobile marketing.
Participantii la conferinta vor afla in premiera rezultatele celei de-a doua editii a studiului dedicat marketingului mobil, realizat special de compania Unlock Research pentru acest eveniment. Rezultatele vor dezvalui care sunt cele mai in voga instrumente actuale de marketing mobil si care este perceptia consumatorilor, intr-un perioada economica atipica, referitor la campaniile de comunicare prin intermediul telefonului mobil.
Evenimentul este dedicat specialistilor in marketing care vor putea afla cum pot potrivi strategiile de mobile marketing cu specificatiile brandurilor, cum pot integra componenta de comunicare mobila in planul de marketing si cum pot masura succesul unei campanii de mobile marketing.
“Comunicarea in mediul mobil este inca un domeniu tanar in Romania, si de aici se poate traduce o anumita reticienta din partea companiilor la a implica aceasta activitate in planul traditional de marketing. Prin aceasta conferinta dorim sa oferim specialistilor in domeniu informatii relevante si actuale despre ce inseamna marketing in mediul mobil, care sunt implicatiile pentru companii, care sunt costurile si beneficiile, dar si cum pot fi masurate acestea. Evenimentul este unul de prezentare in detaliu a unei noi metode de promovare, care poate veni in sprijinul brandurilor aflate in cautarea unei noi platforme de comunicare – inovative, atractive, dar mai ales eficiente din punct de vedere al costurilor”, sustine Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Conferinta va avea loc la Radisson Blu Hotel, Bucuresti si este organizata de Evensys. Partener principal al evenimentului este Nokia. Partenerii evenimentului sunt Intertel, Voxline si Netopia.
Pentru inscrieri la conferinta si mai multe informatii referitoare la eveniment puteti accesa site-ul www.mobileconference.ro.
{mosloadposition user10}