Vineri, 5 septembrie 2008, se incheie perioada de inscrieri a magazinelor online in competitia Galei Premiilior eCommerce. Pana in acest moment, participa in concurs peste 30 de comercianti care au intrunit criteriile de preselectie si au aderat la regulile de buna practica impuse de organizatori, cea mai importanta fiind lupta anti-spam. Numarul magazinelor inscrise la Gala Premiilor eCommerce 2008 este mai mare decat in cazul editiei 2007, cand au participat 25 de comercianti. In plus, organizatorii spun ca, din punct de vedere calitativ, magazinele de anul acesta sunt cu cel putin o treapta mai sus decat cele de anul trecut.
In ceea ce priveste structurarea pe categorii din punct de vedere al vechimei in piata, competitia este echilibrata. In acest moment, sunt inscrise in concurs 15 magazine din categoria “Start-up” si 17 din categoria “Magazin cu Traditie”.
Potrivit Link 2 eCommerce, organizatorul Galei, majoritatea magazinelor inscrise in competitie sunt foarte bine puse la punct atat din punct de vedere al calitatii site-urilor, cat si al calitatii serviciilor, fapt care face ca decizia juratilor sa fie extrem de dificila in desemnarea castigatorilor. Toate magazinele vor trece prin peste 80 de criterii de jurizare care ating elementele esentiale ale unui business online, iar participantii vor primi rapoarte justificative ale notelor obtinute pentru a cunoaste care le sunt punctele forte si care le sunt punctele slabe in dezvoltarea afacerii.
Competitie acerba pe “IT&C” si “Cadouri”
12 din magazinele inscrise la GPeC 2008 concureaza pe sectiunea “IT&C”. Dintre acestea, mai mult de jumatate sunt magazine de top in piata, asadar competitia se anunta acerba. De asemenea, pe segmentul “Cadouri”, in care sunt incluse si florariile online, participa 8 comercianti printre care si Fungift.ro, desemnat “Magazinul Anului” la editia din 2007 a Galei Premiilor eCommerce.
“Juratii au o sarcina dificila la GPeC 2008 pentru ca este prima editie a Galei la care majoritatea participantilor sunt magazine online recunoscute, performante, cu un cuvant de spus in piata. Inclusiv start-up-urile promit mult”, spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce.
In plus fata de distinctia in sine, magazinele online declarate castigatoare la GPeC 2008, vor primi premii in servicii, oferite de partenerii Galei. Potrivit organizatorilor, valoarea totala a premiilor se apropie de 10.000 EUR.
Magazinele care respecta setul de criterii impus de organizatori prin preselectie si isi doresc sa participe intr-o competitie dominata de fair-play, se mai pot inscrie la Gala Premiilor eCommerce pana vineri, 5 septembrie 2008. Pentru inscriere si mai multe detalii despre eveniment, accesati website-ul evenimentului la www.gpec.ro.
Te crezi in stare sa participi?
Gala Premiilor eCommerce este un eveniment organizat de singura publicatie de comert electronic din Romania, Link 2 eCommerce. Festivitatea este sustinuta, pentru a doua oara consecutiv, de First Data, cel mai mare procesator de plati la nivel mondial.
Partenerii GPeC 2008 sunt: Dell, IT&S, Tornado Sistems, Green Pixel, Vinexpert, eVinoteca.ro, ARBOinteractive, Boom, Sanoma Hearst Romania, MediaLook, Kubu Stream, Content Speed, Neutro Marketing, SMSLink.
{mosloadposition user10}