Inscrierile pentru Scoala de Creatie ADC*RO au intrat in linie dreapta. Pana la data de 10 martie, orele 12.00, orice pasionat de domeniul publicitatii isi poate crea un cont si se poate inscrie pe site-ul oficial al scolii – www.scoalaadc.ro.
Inscrierile la prima scoala de creatie din Romania continua si in aceasta ultima saptamana. Incepand cu data de 3 martie, canditatii vor avea acces la subiectele de admitere prin intermediul contului activat pe site. Au mai ramas 7 zile, timp in care aspirantilor la statutul de student al scolii li se ofera sansa de a demonstra ca sunt talentati si au potential de reusita in industria publicitatii. Un prim pas pentru a deveni student al Scolii de creatie ADC*RO este crearea unui cont online pe site-ul www.scoalaadc.ro, urmat de rezolvarea subiectelor propuse de profesorii scolii. Testele de admitere in cadrul scolii ADC*RO sunt create astfel incat sa descopere potentialul creativ al aplicantului.
„Am venit cu subiecte cat mai variate pentru a ne da seama daca omul chiar gandeste logic si obiectiv, sau a avut doar noroc de o idee buna. Nu avem nevoie de geniali inconstanti, ci de oameni capabili sa se incadreze de fiecare data in cerintele unui brief. Nu exista rezolvari corecte sau incorecte, exista doar abordari pe brief si abordari in afara brief-ului. Nu exista grila de punctare, nici raspuns corect sau gresit. Exista doar logica, talent, inspiratie, si o mare dorinta de a intra. Succes!” a declarat Liviu David, Creative Director, Next Advertising si Profesor la Scoala ADC*RO.
Scoala ADC*RO se adreseaza atat studentilor, celor care nu lucreaza in publicitate, cat si celor care deja lucreaza, dar vor sa se perfectioneze. Studentii vor avea 12 seminarii si vor primi spre rezolvare 10 briefuri, care la sfarsitul Scolii se vor concretiza intr-un portofoliu. Acesta va constitui un material valoros in vederea obtinerii unui job in domeniul advertising-ului.
Studentii Scolii ADC*RO vor avea cursuri de: Strategie, Pozitionare, Marca, Branding, Concept, Print, Poster; Radio; Outdoor, Neconventional, Online, Campanie Print, Campanii integrate; si vor invata de la cei mai renumiti directori de creatie din industria publicitatii:
Adrian Boţan – McCann Erickson, Bogdan Naumovici – Leo Burnett, Şerban Alexandrescu – Headvertising, Liviu David – Next Advertising, Ema Prisca – Graffiti BBDO, Carmen Tiderle – GMP, Andrei Cohn – Cohn&Jansen | Ashley&Holmes, Valentin Suciu – Odyssey, Costin Popescu – Cap, Octav Gheorghe – Gavrilă&Asociaţii, Sorin Trâncă – Friends Advertising, Dorian Pascuci – ADDV Euro RSCG.
{mosloadposition user10}