Luni, 31 martie este data limita pana la care tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica se mai pot inscrie la Olimpiadele Comunicarii, editia 2008.
In cele patru probe de concurs pot participa echipe formate din cate cinci studenti, care se vor califica in urma unei faze de preselectie. In etapa finala ei vor construi timp de o luna strategiile de imagine ale unor clienti reali: companii, institutii publice sau oameni politici. Astfel, echipele de studenti care se vor califica la probele de Relatii Publice sau Advertising vor putea lucra pentru strategiile de imagine a 19 de companii: Tuborg Romania, BRD Groupe Societe Generale, Carpatcement Holding, Coca-Cola, Nestle, IMPACT SA, Apa Nova, Fundatia Sensiblu, Toyota, InternetCorp, Radio 21, Dacia Groupe Renault, Vodafone Romania, ABN AMRO Bank, Danone, Realitatea TV, The Money Channel, BIZ si Campaign.
Despre implicarea consistenta a sectorului de afaceri in aceasta competitie, Shachar Shaine, Presedintele Tuborg Romania, crede ca este un lucru normal pentru ca: “este de datoria noastra, a reprezentantilor mediului economic, de a veni in intampinarea creativitatii si a initiativelor tinerilor prin sustinerea Olimpiadelor Comunicarii, care asigura un climat deschis de cunoastere si incredere reciproca”.
Si institutiile publice sunt interesate sa apeleze la creativitatea tinerilor pentru a vedea in ce masura acestia pot aduce un aer proaspat in strategiile lor de comunicare. Astfel echipele de studenti vor putea lucra anul acesta pentru: Ministerul Economiei si Finantelor, Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile, Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse, Serviciul Roman de Informatii, Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor, Administratia Fondului pentru Mediu, Metrorex, Ministerul Internelor si Reformei Administrative si Agentia Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei.
Cu atat mai mult cu cat de anul acesta vom avea alegeri uninominale, si politicienii sunt dornici sa vada care sunt viitorii consultanti politici pe care se vor putea baza. De aceea, echipele de studenti de la proba de Comunicare Politica vor putea lucra pentru 11 politicieni de top: Mircea Geoana (PSD), Ludovic Orban (PNL), Adrian Nastase (PSD), Norica Nicolai (PNL), Adriean Videanu (PD-L), Victor Ponta (PSD), Roberta Anastase (PD-L), Laszlo Borbely (UDMR), Varujan Pambuccian (UAR), Codrut Seres (PC), Antonel Tanase (PNL).
Inscrierile la editia din acest an au loc pana pe 31 martie, iar evenimentele din cadrul Olimpiadelor Comunicarii se vor desfasura intre 15 aprilie si 16 mai. Tinerii care vor sa se inscrie, pot gasi informatiile necesare pe site-ul: //www.olimpiadelecomunicarii.ro.
{mosloadposition user10}