Săptămâna viitoare începe o nouă sesiune de cursuri la The Alternative School for Creative Thinking. Studenţi creativi, tineri profesionişti din marketing şi comunicare din agenţii şi de la client, precum şi freelanceri sau seniori care vor să se pună la curent cu cele mai noi tendinţe din industrie, se pot înscrie la noul modul până pe data 5 noiembrie.
The Alternative School for Creative Thinking este singura instanţă de educaţie alternativă din marketing şi comunicare din România, punând accent pe dimensiunea practică a învăţării. Tinerii pasionaţi de comunicare vin în contact cu profesionişti consacraţi din domeniu, cu briefuri reale şi studii de caz actuale, pentru a explora trenduri globale în comunicare şi noile mixuri de media guvernate de principiul „value for money”.
Cursurile consacrate de visual craft, creative media, creative PR, strategie şi branding îi ajută pe aceştia să înţeleagă impactul creativităţii în toate domeniile de comunicare. Interactivitate, teorii puse la lucru, eficienţă şi rezultate prin creativitate, sunt câteva dintre valorile definitorii ale cursurilor The Alternative School for Creative Thinking.
Noul modul durează aproximativ 6 săptămâni, cursurile fiind organizate în fiecare zi de marţi şi joi între 7 şi 9 seara, precum şi sâmbătă, o dată la două săptămâni.
The Alternative School for Creative Thinking are anual rezultate la scară internaţională, dintre studenţii şi absolvenţii săi. Peste 1000 de studenţi au participat la sesiunile pregătitorare ale şcolii în ultimii 8 ani, iar peste 210 de tineri au fost trimişi la specializări în contextul unor competiţii internaţionale de renume precum Cannes Lions, Dubai Lynx sau Eurobest.
Mai multe detalii despre The Alternative School for Creative Thinking pot fi găsite la adresa: //www.thealternativeschool.com/ sau pe Facebook: https://www.facebook.com/canneslions.romania.