Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ultima noapte de blogging, intaia noapte de razboi

Golin

Campania de comunicare a Festivalului de Film Istoric de la Râșnov este semnatã de Golin

Golin este agenția care s-a ocupat de dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a Festivalului de Film Istoric (FFIR), care s-a desfãșurat între 1 și 10 august la Râșnov, iar Lowe&Partners semneazã conceptul vizual al acestei ediții.

A șasea ediție a festivalului a celebrat împlinirea a 100 de ani de la declanșarea Primului Rãzboi Mondial, 25 de ani de la evenimentele din 1989 (revoluțiile din Europa de Sud-Est, cãderea Zidului Berlinului sau Piața Tiananmen) și 30 de ani de la Olimpiada de la Los Angeles din 1984.

„Festivalul de Film Istoric Râșnov este unicul astfel de eveniment din sud-estul Europei. Ne-am dorit o campanie de comunicare care sã transmitã fãrã echivoc valoarea evenimentului, iar propunerea echipei Golin a reflectat exact ceea ce ne doream", a declarat Mihai Dragomir, coordonator FFIR.

Campania de comunicare a debutat în luna iunie, printr-o serie de evenimente premergãtoare festivalului, care au avut loc în București. Echipa Golin a gestionat parteneriatele media și a organizat concursuri dedicate, prin care pasionații de istorie și cinematografie au câștigat obiecte promoționale ale festivalului.

Golin a realizat în cadrul FFIR 2014 și o campanie pentru bloggeri, aceștia fiind invitați sã petreacã Ultima noapte de blogging, întâia noapte de rãzboi în cetatea Râșnov, într-un cadru care a replicat modul în care soldații din Primul Rãzboi Mondial și-au petrecut nopțile pe front.

„Campania de promovare a Festivalului de Film Istoric Râșnov a implicat activãri diverse, pe mãsura acestui eveniment unic pentru peisajul cultural din România. Festivalul nu este unul doar de film, așa cum îi spune numele, ci îmbinã cinematografia cu muzicã, dezbateri, carte. Am creat cu pasiune pașii campaniei de promovare și ne-am bucurat sã gãsim același nivel de entuziasm și la jurnaliștii și bloggerii cu care am lucrat”, a declarat Theodora Stoica, Senior Media Associate, Golin.

“Comunicarea Festivalului de Film Istoric Râșnov a fost o provocare și o plãcere în același timp, pentru cã a reunit douã dintre pasiunile echipei Golin: cinematografia și istoria. Am fost foarte încântați sã remarcãm cã oamenii au venit în numãr mult mai mare decât la ediția din 2013, semn cã ne-am atins obiectivul”, a completat Diana Bucuroiu, Community Manager, Golin.

Vizualul campaniei, dezvoltat de Lowe&Partners, a fost declinat în seria de postere “Cascã”, „Bombã” și „Gamelã”, reinterpretãri artistice ale unor elemente banale, dar reprezentative pentru rãzboi.

FFIR a fost reprezentat de Mihai Dragomir – Coordonator Festival. Echipa Golin care s-a ocupat de realizarea și implementarea campaniei de comunicare a fost compusã din Theodora Stoica – Senior Media Assciate, Diana Bucuroiu – Community Manager, Ioana Samoilã – Digital Associate și Simina Zidaru – Creative Associate. Din partea Lowe&Partners au participat Alexandru Micu – Senior Art Director și Maria Nagy – Copywriter.

Bucuresti, 25.08.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.