La finalul campaniei “Ulpio Fit: În formă zi de zi!”, comunitatea Facebook a brandului ulpio Fit număra aproape 20.000 de persoane
STRATEGAD, agenție de marketing online, anunță lansarea online a brandului ulpio Fit prin campania “Ulpio Fit: În formă zi de zi!”, derulată pe pagina Facebook.com/ulpioFIT și pe platforma ulpio.ro/Ulpiofit.
Disponibili în două sortimente – cu ananas și coajă de portocală, precum și cu vișine și stafide – biscuiții ulpio Fit au fost creați pentru femeia de azi, mereu activă și preocupată de un stil de viață echilibrat; fie că sunt aleși pentru micul dejun, în pauză la job, când ești grăbit sau înainte de întâlnirea cu prietenii, ulpio Fit este gustarea potrivită pentru orice moment al zilei.
“Online, campania ulpio Fit a pornit de la sloganul În formă zi de zi, pe care ne-am dorit să îl imprimăm în memoria consumatorilor drept un motto personal, potrivit pentru stilul de viață al fiecăruia dintre ei”, declară Alin Chiriac, Managing Partner, STRATEGAD.
Astfel, a fost gândită o platformă care să faciliteze ilustrarea acestui slogan la nivel vizual, prin fotografii sau clipuri, lansând fanilor brandului invitația de a ne trimite ideea lor despre ce înseamnă pentru ei “în formă zi de zi”. Fie că au ales să ne arate imagini de la munte, dansând, făcând sport sau lucrând, fiecăruia dintre participanți i-a fost oferită libertatea de a se exprima liber și creativ, într-o manieră personală. La final, trei dintre aceștia, votați de prieteni ca fiind cei mai Fit pentru a fi câștigători, au primit o doză de energie ulpio Fit pentru o zi, o lună sau trei luni.
{mosloadposition user9}