Soup maker-ul Clarity de la brandul britanic Morphy Richards, un detergent organic și o priză smart au fost votate printre cele mai bune 50 de produse ale anului 2021, într-un top realizat de asociația independentă a consumatorilor din UK, Which?. Deși a concurat alături de cele mai noi tablete, mașini electrice și smartwatch-uri, soup maker-ul Clarity, aparatul care le-a furat inimile britanicilor, a fost declarat câștigătorul surpriză al topului anual, cucerind juriul cu abilitatea de a prepara supe cremă perfecte în doar 21 de minute, în propria bucătărie.
În fiecare an, experții evaluatori din Marea Britanie testează mii de produse pe durata a 12 luni, printre care smarphones, saltele, mașini de spălat, scaune ergonomice, mașini electrice, pentru a realiza o listă scurtă de 50 de produse care să ușureze viața consumatorilor. Ținând cont de criterii precum inovația, sustenabilitatea și raportul calitate-preț, juriul a votat un soup maker care prepară supe cremă pentru patru persoane în doar 21 de minute drept câștigătorul anului 2021.
Potrivit evaluatorilor, soup makerul care le-a furat inimile este cu mult peste alte gadgeturi asemănătoare pe care le-au testat, aparatul Clarity de la brandul britanic Morphy Richards „apropiindu-se de perfecțiune”.
Harry Rose, Editor Which? magazine, a declarat: “Cum reușește un soup maker să bată ultimele gadgeturi smart și mașini electrice de pe piață și să fie încoronat produsul anului? Făcându-și treaba într-atât de bine încât se apropie de perfecțiune – ceva către care orice produs ar trebui să aspire. Lista de produse testate în 2021 a dorit să acopere aproape orice domeniu de interes, fie că ești în căutarea celui mai bun raport calitate-preț, produse prietenoase cu mediul sau cea mai recentă inovație în tehnologie”.
În România, soup makerul Clarity poate fi comandat de pe https://www.morphyrichards.ro/501050-aparate-soup-maker/p
Lista completă: https://www.which.co.uk/news/2021/12/the-which-top-50-products-of-the-year-2021/
Despre Which?
Which? este o organizație independentă non-profit din Marea Britanie formată din experți menită să ofere recomandări impațiale care să ușureze viața consumatorilor britanici. Munca de cercetare prestată atinge cele mai adânci probleme ale consumatorilor, iar testele riguroase demarate se transformă în recomandări care influențează politici sau legi ale consumatorilor, trag business-urile la răspundere și produc schimbare reală.