Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

UEFA Champions League face din nou audienta la TVR

TVR 1, lider absolut de audienţă cu meciul FC Barcelona – Sahtior Donetk

Meciul dintre FC Barcelona şi Sahtior Donetk din cadrul UEFA Champions League a adus TVR 1 în poziţia de lider de audienţă la nivel naţional, urban şi comercial, miercuri seară, între orele 21.45 – 23.34. Partida din turul sferturilor de finală a adunat în faţa micilor ecrane 1.181.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5,9% şi 15,7% cotă medie de piaţă**). Dintre aceştia, 749.000 de telespectatori reprezintă publicul din mediul urban (rating mediu 6,5% şi cotă medie de piaţă 6,3%).

În ceea ce priveşte target-ul comercial, 318.000 de telespectatori au urmărit partida de fotbal de la TVR 1, comentată de Marian Olaianos şi Emil Hossu Longin, principalul canal al postului public înregistrând un rating mediu de 6,2% şi un share mediu de 18,1%.

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului, la nivel naţional, s-a înregistrat la 22.30, când 1.663.000 de români (rating 8,2% şi cotă de piaţă 20,4%) urmăreau transmisiunea TVR 1 în direct de la Barcelona. La nivel urban, minutul de aur s-a înregistrat la 22.29, când 1.052.000 de telespectatori aveau televizoarele deschise pe TVR 1 (rating 9,1% şi cotă de piaţă 21%).

Următoarele partide de fotbal din UEFA Champions League vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD pe 12 şi 13 aprilie (returul sferturilor de finală).

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 07.04.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.