PANGRAM, lider în piața de pasta & snacks din România, a decis sa intre cu produse proprii pe raftul aglomerat și nediferențiat al categoriei de alune și semințe ambalate, iar pentru acest demers a avut nevoie de un brand puternic. În acest context, Brandient a conceptualizat un brand cu personalitate excentrică, susținut de un nume curajos și de o platformă vizuală îndrazneață și disruptivă la raft.
Numele Übernuts a fost compus din nemțescul “über”—care a intrat în jargonul englezesc, cât și în cel românesc, cu sensul de ”super, cel mai”—cu englezescul "nuts". A rezultat o identitate verbală cu un twist, care promite calitate excepțională și o atitudine cool.
Designul ambalajului folosește elemente ale culturii pop, ironizând o societate obsedată de celebritate unde și cel mai mic bob dintr-o mulțime visează să ajungă faimos, fie ca rockstar, fie ca fotbalist, fie ca iluzionist etc. Gama Übernuts cuprinde în acest moment o familie de douăsprezece extensii diferențiate vizual. Culoarea neon susține întregul demers vizual, diferențiind, scoțând brandul în evidență la raft și construind în cele din urmă indicatori buni de notorietate și recunoaștere. Și, evident, seducție.
“Categoria de snacks permite designerilor de ambalaje sa încalce regulile. Mai mult, atunci când numele brandului o cere imperativ, iar über plus nuts îți garantează inspirația, e obligatoriu să desenezi "altfel"; ca să fim însă cinstiti până la capăt, poți să faci acest lucru doar când ai spatele asigurat de o calitate excepțională a produsului, ceea ce noi avem în cazul Übernuts."—Cristian Petre, Senior Designer, Partener Brandient.
Bucuresti, 04.03.2013
{mosloadposition user9}