Orașul UBER aduce împreună evenimente și locuri frumoase din București, Cluj, Brașov și Timișoara, orașe în care este disponibil serviciul Uber. Începând cu mai, ghidul apare lunar și vine în întâmpinarea cititorilor cu recomandări de concerte, evenimente culturale sau experiențe gastronomice.
Orașul UBER este un proiect editorial realizat de către echipa de marketing a UBER România și apare momentan doar online, pe blogul companiei, însă în următoarele luni va deveni un proiect media print.
“În drum către următoarea destinație, e important să nu uităm că orașele în care trăim au multe de oferit. Asta își propune Orașul UBER- să promoveze evenimentele și locurile care dau viață orașelor și care ne aduc acea energie urbană bună. Ne-am propus ca în lunile următoare să creștem proiectul și să trecem către un format print, care va fi distribuit în mașinile partenerilor, dar și în localurile sau la evenimentele unde avem un parteneriat de mobilitate”, spune Miruna Dragomir, Specialist Marketing la UBER și coordonatorul proiectului.
Ghidul este promovat lună de lună și prin aplicație către comunitatea de peste 300,000 de pasageri și șoferi parteneri Uber din România.