Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România organizează, în zilele de 7, 13 şi 15 noiembrie, trei noi cursuri European Association of Communications Agencies (EACA) pentru practicanţii sau aspiranţii din industria de comunicare.
Paul Burns va susţine miercuri, 7 noiembrie, cursul “Creating Opportunities by Understanding Client Business“, destinat, în special, account managerilor şi account executivilor.
Participanţii vor putea învăţa care sunt uneltele, dar şi cum să-şi găsească motivaţia şi încrederea pentru a săpa mai adânc şi pentru a pune întrebările potrivite. O înţelegere mai bună a afacerilor clienţilor înseamnă că-i poţi câştiga mai repede şi că poţi crea idei mai eficiente. Cursul va fi un mix de case studies, sesiuni de workshop, anecdote şi discuţii.
Gurdeep Puri va susţine marţi, 13 noiembrie, cursul “Communication Effectiveness”. Acest curs îi va ajuta pe cei interesaţi să înţeleagă mai bine ce înseamnă eficienţă, către ce ar trebui să ţintească industria de comunicare şi cum poate eficienţa să contribuie la relaţia dintre client şi agenţie. Totodată, cursul oferă o bază solidă de cunoştinţe despre implementarea unei strategii eficiente pentru a demonstra valoarea comercială a creativităţii şi cum pot fi realizate înscrieri eficiente la competiţii. Workshopul va răspunde unor teme precum: Ce este eficienţa şi de ce este importantă, Setarea obiectivelor de business, Exemple de modele de comunicare, Alegerea KPI potriviţi, Crearea unei cadru de lucru pentru eficienţă etc.
Joi, 15 noiembrie, Dietmar Dahman susţine workshopul “Jumpstart Digital”, care se adresează, în special, creativilor sau accounţilor seniori, precum şi clienţilor care dezvoltă campanii 360. Acesta le va explica celor prezenţi care sunt cele mai noi tendinţe online şi care sunt cele patru puncte digitale de contact. Cursanţii vor explora noile dimensiuni ale publicităţii targetate, noi dimensiuni în comportamentul consumatorilor şi vor înţelege, de asemenea, ce înseamnă emoţii şi raţiune digitale.
Fiecare dintre cele trei cursuri va avea loc, în zilele indicate, la sediul UAPR, din Calea Victoriei 126, între orele 09.00-16.00, iar înregistrarea participanţilor se va face între 08.30 şi 09.00. Numărul maxim de participanţi este 25. Preţul unui curs este de 130 euro – pentru membrii UAPR, 150 euro pentru cei care nu sunt membrii UAPR şi 50 euro pentru studenţi.
Gurdeep Puri a petrecut zece ani la Leo Burnett, ca Head of Effectiveness Strategy, unde una dintre principalele sale responsabilităţi a fost de a integra eficienţa în funcţiile strategice ale agenţiei.
A lucrat alături de planneri pentru o gamă de branduri multinaţionale sau britanice, printre care Kellogg’s, Procter & Gamble, Fiat, McDonald’s, Nintendo, Heinz, Morgan Stanley, Holiday Inn şi Barclays Global Investors. A câştigat cinci premii IPA Effectiveness şi 11 European Effectiveness Awards.
Paul Burns a petrecut 24 de ani la Saatchi & Saatchi, echipă căreia i s-a alăturat ca Account Executive, în 1984, şi în cadrul căreia a fost promovat rapid în boardul din Londra. Ulterior, a devenit Training Director, iar în 2005, a devenit primul Director of Knowledge Practices. A creat şi condus cel mai premiat program de training din industria de publicitate.
Calităţile de account ale lui Paul Burns au fost descrise ca exemplare. Acesta are un parcurs profesional solid şi a manevrat conturi de publicitate variate, de la Loteria Naţională la News International, de la branduri financiare la branduri FMCG.
Dietmar Dahman are 25 de ani de experienţă în publicitate, dobândită în Hamburg, Los Angeles, Munchen, New York şi, acum, Viena. Lucrează în media tradiţională, dar deţine şi o companie de new media. Consiliază branduri importante în legătură cu campanii internaţionale, găseşte soluţii unice pentru micile hoteluri din Alpi, e coach pentru diverşi CEO şi regizează spoturi TV.
Dietmar şi-a început cariera ca Strategic Planner (Lintas) şi a fost, pe rând, Creative Director (DDB Heye), Executive Creative Director (Ogilvy) şi Chief Creative Officer (BBDO). În 2005, a început să predea publicitate şi a câştigat, cu studenţii săi, de 11 ori aurul şi argintul la competiţia YDA, de la Cannes.