in parteneriat cu European Association of Communication Agencies
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România, în parteneriat cu Școala Internațională de Publicitate și Comunicare din cadrul Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare, EACA International School of Advertising and Communications, organizează în perioada 18 – 27 iunie o serie de cinci cursuri dedicate atât celor care și-au început cariera în publicitate cât și tinerilor care doresc să lucreze în acest domeniu.
Ajunsă la cea de-a doua ediție, seria de cursuri se desfășoară în continuarea demersului de a oferi traininguri cu importanți reprezentanți ai industriei la nivel mondial pentru profesioniștii din România.
Cursurile sunt concepute pentru angajaţii din agențiile de publicitate care au cel puţin 1-2 ani experienţă în domeniu, persoanelor din PR și responsabililor de marketing, directori, account manageri, creativi şi studenţii din an terminal.
„Aceste cursuri reprezintă o şansă fantastică pentru cei interesaţi să învețe de la unii dintre cei mai buni profesionişti în domeniul de comunicare. Rareori reușim să aducem împreună personalități cu o experiență atât de vastă care au adevărate povești de succes în domeniul nostru. Sper ca oamenii să profite de această oportunitate și să participe la seminarii.", a declarat Radu Florescu, Președinte al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).
Cursurile acestei ediții se vor axa pe subiecte precum planificarea strategică, gândirea creativă sau exploatarea noilor oportunități de business în domeniul publicității. Timp de cinci zile, nume importante din domeniu vor fi prezente în București pentru susținerea seminariilor: Micky Denehy, fondatorul EACA International School, personalitate importantă în aria publicității, a lucrat pentru Ogilvy & Mather în Londra, apoi a fost desemnat CEO al agenției Bates în Instanbul și Dubai; Paul Arnold – în prezent profesor vizitator la Universitatea Westminster, cunoscut pentru implicarea adusă în proiectele GlaxoSmithKline ale agenției Grey și Global Strategic Planner pe brandurile GSK; Rosie Doggett – consultant Marketing Procurement de mare succes și Dietmar Dahmen – fondator și CCO al shop-ului de comunicare "Architects of You”.
Înscrierile sunt deschise pentru angajații agențiilor de publicitate, taxa de înscriere fiind de 130 de Euro în cazul membrilor UAPR, și 150 de Euro pentru non membri UAPR. Studenții se pot înscrie la cursuri și beneficiază de o reducere de preț, taxa pentru aceștia fiind doar de 50 de euro.
Program cursuri:
18 Iunie: Succesul în new business și aptitudini de prezentare (trainer Micky Denehy)
19 Iunie: Aptitudini in negociere pe achizitii (trainer Rosie Doggett )
24 Iunie: Creativitatea în lumea digitală (trainer Dietmar Dahmend)
26 Iunie: Fundamentele în business & marketing (trainer Paul Arnold)
27 Iunie: Aptitudini de planificare strategică de brand (trainer Paul Arnold)
Cursurile vor avea loc la sediul UAPR – Calea Victoriei, 126, etaj 3, sector 1, București.
Orar cursuri: fiecare curs durează 1 zi, între orele 09:30 și 16:30, iar înregistrările se fac începând cu ora 08:30.