Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

UAPR iese la rampa cu haine digi noi

E vară şi cei care nu şi-au facut planuri din timp sau care vânează pachete last minute caută febril oferte de vacanţă. Din click in click, pagină dupa pagină, mai toţi aleg să facă mai întâi o incursiune pe net pentru a găsi la distanţă de un click croaziere exotice sau sejururi pe litoraluri mai apropiate.
 
În căutarea ta, rezervă un click şi pentru www.uapr.ro. Dacă nu vei da peste o ofertă irezistibilă de vacanţă, atunci vei avea cel puţin experienţa “colorată” a noului nostru site pe care l-am lansat cu un design în ton cu spiritul verii, mai animat şi mai interactiv. Mult mai practică, dar şi cu o structură actualizată şi imbunătăţită, prezenta versiune online a uapr.ro este mai orientată către nevoile industriei de publicitate şi reflectă îndeaproape poziţionarea şi misiunea UAPR. Reprezentăm astfel interesele agenţiilor de publicitate, contribuim la dezvoltarea şi profesionalizarea industriei şi stabilim standarde care să ghideze atât agenţiile cât şi clienţii.

Iar ca să concretizăm această misiune, nu stăm degeaba. Dovada: Ghidul oficial de organizare a pitch-urilor pe care l-am lansat recent şi pe care vrem să îl transformăm într-un document de referinţă pentru piaţa autohtonă. Il puteţi consulta în secţiunea de Best Practices, alături de alte ghiduri similare şi de câteva legi relevante pentru domeniul publicităţii.

Pe lista noastră de proiecte se numără acum si o iniţiativă nouă ce vine ca răspuns la  problemele de personal din publicitate create de recesiune. Prin Talent Pool incercăm să venim in ajutorul, pe de o parte, al agenţiilor de publicitate care au posturi vacante şi care caută publicitari talentaţi, iar pe de altă parte, al celor care activează în advertising si care au fost disponibilizaţi sau îşi caută un job mai bun. Prin crearea unui simplu cont on-line, agenţiile îşi pot publica oferta de locuri de muncă, iar cei interesaţi pot trimite direct către angajatorul preferat descrierea ultimului job pe care l-au avut.

Rezultă astfel o interactivitate sporită a site-ului. Aceasta e vizibilă şi prin legaturile către alte pagini sau website-uri ale unor parteneri, colaboratori, forum-uri sau publicatii, dar si prin prezenţa unei noi secţiuni de ştiri care vă va ţine la curent cu activitatea si proiectele asociaţiei.

De acum, merită sa ne vizitaţi mai des!

Bucuresti, 28.07.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.