Luna februarie este cea mai scurtă lună din an, dar în 2022 este marcată și de o simetrie perfectă de date: singura zi palindrom din an în formatul DD/MM/YYYY, care pică pe 22.02.2022. 2Performant marchează această zi oferind tuturor afiliaților din platforma sa un bonus special de 22%. TWOSDAY se va activa marți, 22.02.2022, începând cu ora 00:01, iar bonusurile se vor acorda pentru toate comisioanele înregistrate în această zi.
Cum a luat naștere provocarea TWOSDAY?
Ideea de TWOSDAY îi aparține lui Silviu Constantin, Senior Account Manager 2Performant. Ziua de 22.02.2022 este o zi de marți, ceea ce oferă două oportunități principale. Unul se leagă de faptul că este una dintre cele mai bune zile de cumpărături din săptămână, iar al doilea pentru că oferă astfel ecosistemului 2Performant un mecanism de bonusare.
Conform datelor din platforma 2Performant.com, ziua de marți se află constant în top 3 zile preferate de către consumatori pentru a face cumpărăturile online, iar cei mai importanți indicatori o confirmă: rata de conversie este de 2,30%, valoarea vânzărilor este cu 9,31% mai mare și numărul de conversii este cu 8,50% mai bun.
„În atribuțiile mele, pe lângă consultanța pe care o ofer marilor magazine din platformă, intră și analizarea datelor din platformă, pentru a ne ajuta pe noi, la nivel de companie, să luăm decizii. De aici a venit și ideea de TWOSDAY, pentru că reprezenta o dată cu adevărat specială pentru ecosistemul 2Performant. Consider că orice ocazie unică trebuie sărbătorită cumva, iar acesta a fost un pretext foarte bun pentru TWOSDAY. Mă aștept să avem una dintre cele mai bune zile de marți din ultimii ani. TWOSDAY este alinierea perfectă pentru cea mai bună zi de cumpărături online din săptămână, o dată unică și șansa afiliaților de a-și crește veniturile”, spune Silviu Constantin, Senior Account Manager 2Performant.
În ceea ce privește sfaturile pentru afiliații din 2performant.com, Silviu Constantin adaugă: „Indiferent de ce aleg să promoveze, i-aș încuraja să aibă o listă cu advertiserii care au rezultate constante pentru a-și spori șansele de a genera comisioane, să aibă evidență exactă pentru toate metodele de promovare și sursele de trafic la care pot apela, pentru a trimite trafic constant pentru zilele de luni și marți, și nu în ultimul rând, să rămână cu ochii pe noi, atât în pagina de statistici, cât și pe canalele noastre de comunicare, unde anunțăm mereu update-uri”.