Alina Popescu
Twitterul a devenit un instrument de comunicare din ce in ce mai utilizat – de oameni obisnuiti care isi fac conturi personale sau de companii. Numai ca lucrurile nu sunt asa de simple precum par. Pe cine sa urmaresti? Cum atragi noi persoane interesate de ceea ce scrii? O companie poate spune orice, oricand sau momentul in care scrii pe Twitter e important. Si-atunci cand e mai bine sa comunici pe Twitter?
Exista niste elemente de baza in comunicarea cu potentialii clienti/consumatori?
Iata multe intrebari la care e bine sa stii raspunsul atunci cand vrei sa te apuci – in calitate de companie – sa comunici online. O prezenta online e foarte buna, dar ai o singura sansa pentru a comunica in mod profesionist si pentru a atrage urmaritorii si nu pentru a-i alunga. Impactul unei prezente deloc inspirate online poate fi dezastruos pentru companie.
Alina Popescu a reunit o seama de elemente care raspund intrebarilor de mai sus si multor altora intr-o carte in limba engleza extrem de utila afacerilor care vor o prezenta de inalta valoare pe Twitter. Despre cum puteti achizitiona acest e-book aflati de aici. Cert este ca, daca aveti o afacere, e bine sa aveti aceste cunostinte inainte de a pleca la drum online.
Va recomandam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.