Twister, reţeaua de magazine de distribuţie IT dezvoltată de Tornado Sistems se extinde prin franciză.
Lansat în 2002 de către Tornado Sistems, Twister a fost conceput ca un program destinat în exclusivitate partenerilor companiei – posesori ai unui spaţiu comercial dedicat – fiind un concept de retail IT, co-branded, menit să stimuleze vânzările de produse furnizate de Tornado Sistems şi să ofere totodată partenerilor săi instrumentele necesare menţinerii şi creşterii afacerii lor. În prezent, Twister a devenit o marcă cunoscută pentru oferta de echipamente IT de calitate orientată către nevoile clienţilor şi totodată perfect adaptată cerinţelor pieţei de profil. Reţeaua Twister cuprinde 95 de magazine în 52 de oraşe ale ţării, din 40 de judeţe.
“Ne-am propus să oferim o altă perspectivă în coordonarea vânzărilor retail, o reţetă de succes, care să-i ajute pe parteneri, dar şi pe toţi cei care sunt interesaţi să-şi optimizeze vânzările şi profitul. Într-un fel este vorba despre o rafinare a modelului de business existent, o reacţie firească la noile provocări de pe piaţa de retail din România. Sistemul de franciză pe care îl propunem este avantajos şi în acelaşi timp inovator pentru că nu presupune imobilizări în stocuri, marfa fiind achiziţionată în regim de custodie, avem targeturi operaţionale diferenţiate pe categorii de magazine, nu există redevenţe pentru produsele livrate de francizor, iar nivelul de investiţie iniţială este foarte mic ”, declară Cătălin Ionescu, Director Executiv Twister.
Twister va asigura partenerilor know-how-ul şi resursele de care au nevoie pentru a creşte rapid, dar şi o imagine unitară, ce va permite promovarea în condiţii avantajoase şi va crea efectul de recunoaştere din punct de vedere al clientului final. Cei care vor dori să achiziţioneze franciza vor avea la dispoziţie o afacere la cheie care va beneficia constant de suport şi consultanţă, de la alegerea locaţiei, modele de merchandising şi optimizare a vânzărilor până la informaţii legate de dinamica şi structura stocurilor, inclusiv consiliere privind rotaţia produselor expuse, modificările trimestriale de ambient interior sau punerea în evidenţă a promoţiilor lunare. Partenerii Twister vor beneficia de un sistem de management performant, soluţie ERP specializată pentru retail, soluţii financiare inovative şi se vor putea bucura de avantajele oferite de campaniile naţionale de imagine.
Noul concept de retail pune accent pe fiecare metru pătrat de magazin şi pe crearea unui ambient care să transmită confortul şi plăcerea de a cumpăra. Pe lângă o atmosferă prietenoasă, clienţii vor gasi în magazinele Twister o varietate foarte mare de produse şi tehnologii atât din gama IT cât şi din segmentul entertainment. De asemenea, vor beneficia de consultanţă în alegerea celor mai potrivite produse, dar şi de servicii post-vânzare precum transportul şi instalarea echipamentelor.
Compania a deschis în Bucureşti primul magazin ce se aliniază noului concept de retail, un magazin pilot, unde partenerii vor avea ocazia să încerce şi să testeze noile produse din portofoliu, precum şi acces la informaţii, resurse şi soluţii eficiente de mercantizare la punctul de vânzare.
“Pentru a oferi soluţii fiabile partenerilor nostri, era nevoie de un model real, menit să răspundă în mod concret necesităţilor afacerii lor. Acest magazin, pe care l-am numit “Academia Twister”, va funcţiona ca un adevarat centru de training şi coaching pentru personalul magazinelor partenere.”, spune Cătălin Ionescu.
Echipa Twister va oferi asistenţă partenerului francizat pe toată perioada premergătoare deschiderii magazinului, de la instruirea personalului în managementul relaţiei cu clientul şi tehnici de vânzare, la training de produs şi service, cursuri de management şi marketing.
“Pentru moment ne concentrăm pe atragerea şi calificarea partenerilor deja existenţi în reţeaua de magazine Twister. Până la jumătatea lui 2008, ne propunem să transformăm 60 de magazine din reţea în unităţi francizate. Sistemul este însă deschis. Vom începe un amplu proces de recrutare de parteneri care să se alăture celor existenţi. În 2007, vizăm o cifră de afaceri de 26 de milioane de USD, iar până în 2009 intenţionăm sa creştem reţeaua la 100 de magazine”, a adăugat Cătălin Ionescu.
În ceea ce priveşte costurile deschiderii unui astfel de magazin, investiţia medie per magazin este de 10 mii de euro. Locaţiile vizate sunt cele stradale sau în centrele comerciale din oraşele cu peste 75 000 de locuitori, cu o suprafaţă medie de 80mp. Pentru a afla mai multe detalii legate franciza Twister, trimiteţi un email la francize@twister.ro.
{mosloadposition user10}