Creativitate şi eficienţă premiate la Golden Hammer şi EFFIE
După ce vinerea trecută a adus Grupului Ogilvy noi premii la festivalul de creaţie Golden Hammer, acestea au fost urmate ieri seară de patru trofee EFFIE.
Astfel, în cadrul celei de XII-a ediţii a Festivalul de publicitate Golden Hammer, Ogilvy România a fost premiată pentru al treilea an consecutiv, câştigând un Gold pentru spotul „Trenul” al campaniei Anim’Est şi o Diplomă pentru lucrarea TAROM „You are Here”. Organizat în regiunea Baltică, Golden Hammer recunoaşte şi premiază creativitatea, inovaţia şi excelenţa în advertising cu ajutorul unui juriu format din profesionişti de talie mondială ai industriei de publicitate.
Ogilvy România a fost pe scenă alături de celelalte agenţii ale grupului Ogilvy, reţeaua internaţională obţinând şi în acest an titlul de „Network of the Year”.
Totodată, toate cele trei lucrări înscrise în cadrul festivalului EFFIE 2011 au obţinut trofee, demonstrând încă odata că Ogilvy România dezvoltă campanii nu doar creative, ci şi eficiente. Rezultatele obţinute în campania „Animatorii de văcuţe”, realizată pentru Milka, au adus un Silver în categoria Food Products, iar rezultatele obţinute în campaniile realizate pentru Millennium Bank – „Fericirea” – şi pentru Tarom – „Destinaţii” – au adus două Bronzuri în categoriile Financial Services şi Other Services.
Pe lângă cele trei înscrieri ale grupului, contribuţia pe care Ogilvy şi-a adus-o la dezvoltarea brandului Ciuc din portofoliul Heineken România a fost recunoscută printr-un Silver EFFIE în categoria Alcoholic Beverages.
„Toată filosofia care stă la baza businesului Ogilvy este rezumată în două cuvinte Twin Peaks – creativitate şi eficienţă. Şi, de vineri până luni, am demonstrat că Ogilvy România poate cuceri cele două vârfuri. Suntem mândri de premiile câştigate şi foarte multumiţi de faptul că dezvoltarea capacităţilor digitale ale grupului a stat la baza multora dintre ele. Le mulţumim clienţilor care au încredere în noi şi care văd în Ogilvy partenerul alături de care pot construi branduri puternice pentru acum şi mai ales pentru viitor.” – a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România.