De sâmbătă, 17 martie, ora 21.25, cu Marius Vizante
Fabrica de staruri, cel mai nou proiect al Televiziunii Române, se lansează pe 17 martie simultan în România şi Moldova. Pentru prima dată, un program de televiziune uneşte ceea ce istoria a separat: românii din România şi Republica Moldova vor putea trăi emoţiile, bucuria şi satisfacţia succesului împreună cu şaisprezece concurenţi din cele două ţări. Gazda programului este actorul Marius Vizante.
Fabrica de staruri este varianta românească a renumitului Operation Triumph – unul dintre cele mai urmărite talent reality show-uri din lume. Este primul program de televiziune de asemenea amploare care se transmite simultan, în direct, în România şi Republica Moldova, putând fi urmărit astfel de românii aflaţi de-o parte şi de alta a Prutului. Show-ul live Fabrica de staruri va fi transmis în România de TVR 1, iar în Republica Moldova de Prime TV, cel mai vizionat post tv al vecinilor noştri, sâmbăta, de la ora 21.25.
Şaisprezece concurenţi din cele două ţări dau totul pentru a obţine premiul cel mare: 50.000 de euro şi un contract muzical cu o casă de discuri, ceea ce presupune lansarea câştigătorului într-o carieră muzicală de succes.
Tineri care visează să aibă o carieră în muzică intră în Fabrica de staruri, unde sunt supravegheaţi 24 din 24 de ore, 7 zile din 7, de-a lungul a 14 săptămâni. Ei se pregătesc zi de zi, trăiesc sub acelaşi acoperiş şi pot fi văzuţi de telespectatori în permanenţă on line pe www.fabricadestaruri.ro cum luptă pentru premiul cel mare. Tot ceea ce se întâmplă în Fabrica de staruri poate fi urmărit pe www.fabricadestaruri.ro, www.facebook.com/infabricadestaruri; youtube.com/infabricadestaruri.ro. Experţi din industria muzicală, profesori de canto, dans, artă oratorică, ţinută scenică, etc. le transmit tinerilor experiența lor pentru a-şi face un debut spectaculos în lumea muzicii.
Despre Fabrica de staruri:
Fabrica de staruri, format bazat pe o licenţă Endemol, a înregistrat în Republica Moldova recorduri absolute în materie de audienţă în cele două sezoane difuzate până în prezent. Pe întreaga perioadă a proiectului, primul reality-show de la românii de peste Prut a fost vizionat de aproximativ 80% din populaţia Moldovei. Finala a fost urmărită în direct de peste 1.400.000 de persoane.
Formatul Operation Triumph a fost produs până acum în 22 de țări: Belgia, Chile, Georgia, Grecia, Italia, Kazakhstan, Kenya, Mexic, Moldova, Philippines, Polonia, Portugalia, Serbia, Turcia, Ukraina, Spania, Rusia, Brazilia, SUA, Argentina, India, Africa de Sud.