Anca Gheorghe, fost consilier pe probleme de marketing al preşedintelui-director general al TVR, Alexandru Lăzescu, a fost numită director interimar al Direcţiei Marketing şi Vânzări din TVR, începând cu data de 10 ianuarie 2011.
Anca Gheorghe (38 de ani) a fost, printre altele, director de marketing şi comunicare la Kanal D România (iulie 2008-august 2010), director de marketing în România al Grupului Lagardere Active Radio International – Europa FM, Radio 21, VIBE FM (august 2006-iulie 2008), consultant în marketing şi vânzări la Radio România (februarie-septembrie 2006), director de marketing la TVR (martie 2003-iunie 2006) şi director de marketing şi comunicare, tot la televiziunea publică (decembrie 2002-martie 2003).
Unul dintre cele mai importante proiecte coordonate de Anca Gheorghe este rebrandingul Televiziunii Române, realizat în 2004, în colaborare cu Brandient, una dintre cele mai importante companii dedicate consultanţei şi designului de brand din România.
Anca Gheorghe a absolvit Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, specializarea Marketing şi Management şi are un master în Planificare şi Strategie de Marketing, ambele în cadrul Universităţii Al. I. Cuza din Iaşi. De asemenea, este doctorand în Marketing şi Comunicare Politică la Universitatea Al. I. Cuza din Iaşi şi doctorand în Marketing şi Strategie Media la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul Universităţii din Bucureşti. Anca Gheorghe a urmat cursuri de specializare în ţară şi străinătate.
Anterior, poziţia de director de marketing al TVR a fost ocupată de Simona Dobrescu (în perioada 2007-2010).