Aproape un milion de telespectatori au urmărit finalul meciului România – Danemarca
TVR 2 s-a situat ieri seară, în prime-time, pe locul doi în topul audienţelor, pe targetul comercial şi urban (după PRO TV) şi pe locul trei la nivel naţional. Audienţele medii înregistrate de partida dintre echipele feminine de handbal ale României şi Danemarcei, din grupa preliminară A a Campionatului European, au adus la TVR 2 o medie de 661.000 de telespectatori la nivel naţional, în intervalul 21.40 – 23.14 (ceea ce corespunde unui rating* de 3,3% şi unei cote de piaţă** de 8,5% ).
TVR 2 a fost lider de piaţă în minutul cu cea mai mare audienţă a meciului, înregistrat la 23.08, când, TVR 2 a înregistrat un număr de 963.000 de telespectatori (cu 4,8% rating şi 15,3% cotă de piaţă).
Sâmbătă, 11 decembrie, de la ora 19.40, TVR 2 va transmite în direct următorul meci al României, împotriva Serbiei, în care fetele noastre vor trebui să obţină cel puţin o remiză pentru a fi sigure de prezenţa în grupele semifinale.
*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
{mosloadposition user9}