Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1 ocupa 8 dintre primele 10 pozitii in topul audientelor,

TVR1

cu meciurile de la Cupa Mondiala FIFA Brazilia 2014

Meciurile ţării gazdă au fost cele mai urmărite de români în faza grupelor Cupei Mondiale (12-26 iunie)

Opt locuri din clasamentul primelor zece audienţe ale tuturor programelor TV difuzate în România în perioada 12-26 iunie (faza grupelor Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014), la nivelul publicului urban, sunt ocupate de TVR 1. TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială FIFA Brazilia 2014.

Partidele de fotbal care au făcut ca oamenii planetei să vibreze „în acelaşi ritm” au adus principalului post al Televiziunii Române primele şase poziţii în clasamentul menţionat, plus poziţiile a 8-a şi a 10-a. În ceea ce priveşte audienţa la nivelul întregii ţări, primele şapte locuri în top 10 sunt ocupate de meciurile difuzate de TVR 1.

Cum era de aşteptat, evoluţiile Braziliei au fost cele mai vizionate de microbişti. Spectacolul fotbalistic oferit de reprezentanţii ţării gazdă a adus la TVR 1 milioane de telespectatori. Dacă la nivel naţional partida Brazilia – Mexic a ocupat primul loc în clasament (cu o medie de 1.792.000 de telespectatori, corespunzând unui rating* mediu de 9,7% şi unui share mediu de 23,1%), la nivelul publicului urban cel mai urmărit program al acestei perioade a fost meciul Brazilia – Croaţia (1.171.000 telespectatori, în medie – 11,6% rating*, 34,3% cotă de piaţă**).

În acelaşi top 10 al tuturor programelor TV din perioada 12-26 iunie, următoarele poziţii au fost ocupate, la nivel naţional, de meciurile: Brazilia – Croaţia (locul 2, cu o medie de 1.767.000 telespectatori – 9,6% rating, 32,2% share), Spania – Olanda (locul 3, cu o medie de 1.737.000 telespectatori – 9,4% rating, 22,8% share), Uruguay – Anglia (locul 4, cu o medie de 1.567.000 telespectatori – 8,5% rating, 19,8% share), Spania – Chile (locul 5, cu o medie de 1.537.000 telespectatori – 8,3% rating, 19,9% share), Germania – Ghana (locul 6, cu o medie de 1.499.000 telespectatori – 8,1% rating, 19,2% share) şi Germania – Portugalia (locul 7, cu o medie de 1.484.000 telespectatori – 8% rating, 19,6% share). Următoarele poziţii în clasamentul menţionat au fost ocupate de ProTV. La nivel urban, în top 10 a intrat şi partida Italia – Uruguay.

Comparativ cu faza grupelor de la Mondialul din Africa de Sud, din 2010, cifrele de audienţă sunt similare, uşor mai mari în acest an. Astfel, dacă în 2010, o medie de 944.000 de telespectatori din întreaga ţară (dintre care 609.000 din mediul urban) vizionaseră meciurile din grupe, media pe acest an este de 975.000 de telespectatori (591.000 în mediul urban). Şi la nivelul publicului comercial s-a înregistrat o creştere faţă de cifrele din 2010: în medie, 229.000 de telespectatori din target-ul menţionat au fost înregistraţi la faza grupelor Cupei Mondiale din Africa de Sud, iar 271.000 de telespectatori din aceeaşi categorie de public au vizionat, în medie, meciurile din faza grupelor Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014.

Peste 12 milioane de români au intrat în contact, prin intermediul Televiziunii Române, cu atmosfera fierbinte de pe stadioanele Braziliei în aceasă perioadă. Mai exact, 12.006.000 de telespectatori diferiţi au urmărit cel puţin un minut din meciurile fazei grupelor Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014. Dintre ei, 6.717.000 se situează în mediul urban, iar 3.293.000 fac parte din target-ul comercial.

Toate meciurile de la Cupa Mondială FIFA Brazilia 2014 se transmit în direct şi exclusivitate la TVR. De asemenea, acestea pot fi urmărite şi online, exclusiv pe TVR+, disponibil şi pe tabletă sau mobil. Aici puteţi descărca aplicaţiile TVR+ pentru IOS şi Android.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv.

Bucuresti, 27.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.