Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1, lider de audienta si in a patra zi de Euro 2008

Meciul cu cele mai multe goluri de până acum la Euro 2008, Spania-Rusia, a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1,5 milioane de români din toată ţara. Partida, transmisă în direct de TVR 1 în intervalul orar 19:01-20:50, a înregistrat, la nivel naţional, un rating mediu de 7,5% şi o cotă de piaţă medie de 28,1%, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA). La nivel urban, meciul a fost urmărit de 1.149.000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 10,1% şi un share mediu de 30,9%. Minutul „de aur” a fost înregistrat, pe ambele segmente de public, aproape de finalul partidei, la ora 20:48, când TVR 1 era urmărit de 2.389.000 de telespectatori la nivel naţional (rating 12,1%, share 37,2%) şi de 1.840.000 de telespectatori la nivel urban (rating 16,2%, share 41,4%).
   
Grecia-Suedia, al doilea meci de la Euro 2008 din ziua de 10 iunie, a adus, de asemenea, în faţa televizoarelor, peste 1,5 milioane de români din toată ţara. Postul TVR 1 a înregistrat, în intervalul orar 21:46-23:36, în care a transmis în direct meciul, un rating mediu la nivel naţional de 7,8% şi o cotă de piaţă medie de 20,9%. La nivel urban, TVR 1 a avut, în intervalul orar menţionat, o audienţă medie de 9,6% (1.087.000 de telespectatori) şi un share mediu de 24,6%. Minutul „de aur” pentru Grecia-Suedia a fost înregistrat, la nivel naţional, la ora 22:30, când 2.068.000 de telespectatori urmăreau TVR 1 (rating 10,5%, share 25,3%). La nivel urban, vârful de audienţă a meciului a fost înregistrat la ora 22:18, când 1.422.000 de telespectatori urmăreau principalul post al televiziunii publice (rating 12,5%, share 29,2%).
   
Din nou, emisiunea Euro Show, difuzată după al doilea meci al zilei, a plasat postul TVR 1 în poziţia de lider de audienţă. Principalul canal al TVR a înregistrat, în intervalul orar al emisiunii, 23:46-00:41, un rating mediu de 1,9% şi un share mediu de 9,5% la nivel naţional, iar la nivel urban, un rating mediu de 2,3% şi o cotă de piaţă medie de 10,9%.
   
Şi în a patra zi a Campionatului European de Fotbal 2008, audienţa TVR 1 pe întreaga zi a depăşit toate posturile concurente. La nivel urban, TVR 1 a avut un rating mediu de 2,2%, fiind urmat de Pro TV şi Antena 1. De asemenea, TVR 1 a fost lider detaşat în intervalul orar denumit „prime time” (19.00-23.00), cu un rating mediu de 8,7%, fiind urmat de Pro TV (4,3%) şi Antena 1 (3,7%).

 Bucuresti, 11.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.