Românii au preferat să urmărească parada militară de 1 Decembrie la Televiziunea Română. Conform datelor furnizate de Kantar Media şi prelucrate de Compartimentul de Strategie şi Cercetare de Piaţă al TVR, sâmbătă, 1 Decembrie, TVR 1 a fost lider de audienţă în intervalul orar 11.00-12.00, când 882.000 de telespectatori au urmărit parada militară de la Arcul de Triumf. În intervalul indicat, TVR 1 a înregistrat, la nivel naţional, un rating mediu de 4,6% şi o cotă de piaţă de 16,6%, devansând Pro TV, Antena 1, Prima TV sau Kanal D. Şi la nivel urban TVR 1 a fost lider, transmisiunea având o audienţă medie de 5,3% (552.000 de telespectatori) şi un share de 18,6%.
La nivelul întregii zile de 1 Decembrie, TVR 1 a înregistrat un rating mediu la nivel naţional de 2,2% şi o cotă de piaţă medie de 6%, cifre care au clasat principalul post al Televiziunii Române pe locul 3, după Pro TV şi Antena 1, dar înaintea unor televiziuni generaliste precum Prima TV, Kanal D sau Naţional TV. La nivel urban, programele TVR 1 au avut o audienţă medie de 1,8% şi un share mediu de 5,3%, fiind pe locul 4, după Pro TV, Antena 1 şi Antena 3, dar devansând alte staţii comerciale, printre care Kanal D, Naţional TV sau Prima TV. Şi la nivel comercial, datele de audienţă au plasat TVR 1 în top 5 al zilei de 1 Decembrie, cu un rating mediu de 1,2% şi un share mediu de 4%, după Pro TV, Antena 1, Antena 3 şi Kanal D.
Chiar dacă trece printr-o situaţie economică gravă, Televiziunea Română îşi respectă misiunea publică de a oferi telespectatorilor programe de calitate. De 1 Decembrie, TVR 1 a pregătit programe speciale care au avut în prim-plan simbolurile naţionale.
Sub genericul „Romania mea este…”, la TVR 1, telespectatorii au urmărit atât parada militară de la Arcul de Triumf, cât şi reportaje document cu imagini din Arhiva TVR, o ediţie maraton a emisiunii „Ne vedem la TVR”, în care au fost invitaţi români de succes, documentarul „Steag românesc în Groenlanda”, filmul „Osânda” şi o ediţie specială a emsiunii „Ora regelui”.